Výběr fontu pro podnikatele a značky, které mají co říct...

...a chtějí, aby lidé pochopili jejich slova 
NA PRVNÍ POHLED.

...má přímý vliv na vnímání, důvěru i emoci,
kterou vaše značka vyvolává u klienta.

Mgr. Andrea Grigerová, 

autorka projektu Psychologie fontů®

Kdy má smysl spolupracovat
s FONTOLOGEM

  • 1
    Když si chcete ujasnit hodnoty značky. Proč děláte to, co děláte, pro koho, a jaké hodnoty za tím stojí.
  • 2
    Když vám chodí poptávky z webu od klientů, které nechcete.
  • 3
    Když se chystáte na rebranding nebo nový web.
  • 4
    Když chcete, aby vaše značka konečně vypadala tak, jak ji cítíte.
  • 5
    Když potřebujete, aby komunikace všemi kanály byla jednotná a působila profesionálně.
  • 6
    Když si nejste výběrem fontů jisti anebo ho měníte každý měsíc.

Jak probíhá spolupráce? 

  • Projdeme vaši značku, tón a kontext.
  • Prozkoumáme vaše podvědomí přes psychologii fontů.
  • Vybereme písmo, které vystihne váš charakter, téma i cílovou skupinu.
  • Doporučím kombinace, hierarchii a způsob použití.

Pokud chcete řešit nejenom fonty, ale i barvy a logotyp, mrkněte na balíček VIP.  

Během rozhovoru odkrýváme podstatu značky samotné.
Zvědomíte si hodnoty, přínos pro klienty, ujasníte si cílovou skupinu. Konzultace tak bývá chvílí, kdy vše zapadne na své místo, nejen vizuálně, ale i v myšlenkách.

Výsledek naší spolupráce:

  • 1
    Jasno v tom, co vaše písmo říká.
  • 2
    Písmo, které mluví jazykem vaší značky.
  • 3
    Doporučení velikostí, řezů a kombinací pro nadpisy, podnadpisy i emoční kotvu.
  • 4
    Klienti, kteří mají jasno v tom, co od vás čekat.

Varianty spolupráce:

Vyberete si balíček (ZÁKLADNÍ, PROFI, VIP)

BALÍČEK ZÁKLADNÍ

Výběr fontů EFEKTIVNĚ
_________
5 500 KČ
  • Online konzultace 90 minut
  • Zpráva (2-3 stránky), která obsahuje shrnutí konzultace
  • 2-3 varianty doporučení konkrétních fontů pro nadpisy i text.
  • BALÍČEK PROFI

    Výběr fontů STRATEGICKY
    _________
    8 600 KČ
  • Vše, co obsahuje balíček ZÁKLADNÍ
  • návrhy přesné hierarchie textů
  • Návrhy hierarchie textů (nadpisy, podnadpisy, text), kombinace fontů a doporučené velikosti i řezy (tučnost, kurzíva), cca 20 stránek.
  • Zpětná vazba po nasazení fontů na web, která zahrnuje doladění všech detailů (řádkování, zarovnání, velikosti, atd.)
  • BALÍČEK VIP

    FONTY & BARVY & LOGOTYP
    _________
    18 400 KČ
  • Vše, co obsahuje balíček PROFI.
  • Návrh 2- 3 variant palety barev, která vychází ze stejných hodnot jako fonty.
  • Návrh použití palety barev na webu
  • Návrh logotypu. 
  • Úprava písma na míru (diakritika, originální prvky)
  • Vizual book, ve kterém budou všechny prvky vizuální identity přehledně popsané.
  • Zpětná vazba, která zahrnuje doladění všech detailů (použití barev a fontů)
  • Další nabídka spolupráce

    Pro kreativní projekty (karty, knihy, kalendáře...)

    Konzultace online
    Knihy, autorské karty, kalendáře. Hledáme font, který propojí slova, myšlenku a obrazy.

    "Chci se zeptat"

    Hodinová sazba 500Kč/15 min
    Když potřebujete zpětnou vazbu na výběr fontů anebo potřebujete zkonzultovat návrhy grafika.

    Chcete, aby vaše značka
    mluvila správným jazykem? 

    Můžete si rovnou objednat balíček nebo si zarezervovat 20 minutovou konzultaci zdarma. Pobavíme o tom, jestli pro vás výběr fontů na míru dává smysl, případně v jakém rozsahu. Ráda vám také zodpovím všechny otázky.

    Nezískáte jenom fonty...

    Ujasníte si hodnoty a tonalitu značky. Využijete to na maximum v copywritingu
    a marketingu. 

    Další ukázky webů, na které jsem vybírala fonty >>>

    Konzultace u Andrey předčila naše očekávání. Hloubka práce přesahovala výběr fontů na web a vedla k širším uvědoměním v oblasti naší prezentace. Pro naše podnikání vnímáme tuto spolupráci jako velmi podnětnou, náš web velmi ožil. Rádi využijeme služeb Andrey i v budoucnu např. pro výběr fontů do nové knihy.
    Michal a Michaela Bartošovi, terapeuti a autoři knihy Smysluplné vztahywww.mmbartosovi.cz
    Z konzultace jsem si ale odnesl mnohem víc, než „jen” nové fonty. Andrea mě svými otázkami, radami a postřehy přiměla zvolat AHA tolikrát, že kdybych zrovna stál v trafice, vykoupil bych celou zásobu stejnojmenného bulvárního plátku.
    Roman Věžník, copywriterhttps://veznik.cz
    Andrea byla úplně neuvěřitelná! Nejenže jsme na konzultaci vybrali fonty, které se mnou ladí, ale navíc mně svými otázkami donutila se zamyslet nad mojí cílovkou, hodnotami a hlavním přínosem pro moje klientky.
    Lucie Václavkováhttps://lucie.vaclavkova.com/
    Díky konzultaci s Andreou získáte nejen fonty, které s vámi budou dokonale ladit, ale především vám Andrea skrze práci s fonty zvědomí vaše vlastní nastavení a hodnoty... a to do takové hloubky, o které možná ani sami nevíte. Jsem vděčná, že již více než pět let její služby využívá naprostá většina mých klientů při výběru fontů pro web nebo pro tvorbu kompletní vizuální identity značky.
    Jana Andrésková, webdesignerkawww.janaandreskova.cz
    Spolupráce s Andreou byla nejen o vizuálu, ale také hlubokou sondou do mého vědomí. Psychologie fontů je úžasné dobrodružství a když vás provází profesionál, je to i cenný osobní zážitek. Člověk, se kterým si sednete, který si vás načte, nacítí se na vaši filozofii, vaše vyzařování. A pak je prostor pro výběr fontu, který dokáže oslovit lidi, který otevírá zájem o váš web a vaše produkty.
    Andrea Dunová www.osteodynamika.cz

    Kdo s vámi fonty vybere?

    Andrea Grigerová

    autorka projektu Psychologie fontů®

    Nejsem ani grafik, ani webdesignér, ani markeťák, jsem fontolog. Učím lidi vnímat neverbální řeč písma a ukazuji cesty, jak předávat textem nejen informace, ale i pocity a emoce. Při výběru fontů využívám 10 let zkušeností ze stovek konzultací.

    Chcete se zeptat? 

    Proč bych měl řešit výběr fontu? Není to jen grafický detail?

    Písmo je úžasný marketingový nástroj. Můžete ho využít ve svůj prospěch. Nejde vůbec jenom o to, aby působilo zajímavě a trendy, naopak. Náš záměr je vybrat písmo, které bude mluvčím vaší značky tam, kde nemůžete být osobně.

    Jak objednat výběr fontů?

    Vyberte si balíček a vyplňte formulář (tlačítko u balíčku). Nebo mi můžete napsat přímo na e-mail andrea@grigerova.cz

    Jak dlouho konzultace trvá a kdy dostanu výsledek?

    Úvodní konzultace trvá 1,5 hodiny. Výsledek záleží na tom, jaký balíček si vyberete: Balíček PROFI - počítejte cca týden od úvodní konzultace. Balíček VIP - počítejte cca 10 dní od úvodní konzultace.

    Jak poznám, že vybraný font bude opravdu sedět?

    To poznáte.:-) Stejně jako poznáte, že jste potkali lásku na celý život. Udělá vám radost každé otevření vašeho webu, budete ho s nadšením používat úplně všude, budete se v něm cítit jako v pohodlném oblečení, a nerozhodí vás vůbec žádná zpětná vazba od lidí, kterým se nebude líbit.

    Už nějaký font používám – má smysl to řešit?

    Pokud si nedovedete odpovědět na otázku "proč jsem si vybral/a právě tento font", tak to rozhodně smysl má. Co když podprahově komunikujete hodnoty, které jsou v rozporu s vaším podnikáním? Při konzultaci probíráme i stávající font a i kdyby jste si ho nechali, budete přesně vědět, k čemu vám slouží.

    Co když budu chtít za chvíli font změnit?

    Téměř všichni mí klienti používají vybrané fonty roky. Stává se, že po letech se jejich podnikání nebo klienti změní, a pak sami přijdou s potřebou vybrat nový font, který bude reflektovat změny.

    Co když se mi vybrané fonty nebudou líbit?

    Za 10 let tato situace nenastala. Ale pokud nastane, určitě se domluvíme.

    Jak probíhá platba a rezervace termínu?

    Po vyplnění objednávkového formuláře vás kontaktuji s volnými termíny. Po potvrzení platby (bankovní převod nebo QR) je konzultace rezervována a potkáme se v daný termín online. Odkaz na schůzku Vám pošlu chvíli před setkáním na mail, aby nikde nezapadl. Vše je jednoduché a přehledné.

    Můžu si nejdřív nezávazně ověřit, jestli je to pro mě vhodné?

    Zarezervujte si úvodní konzultaci (odkaz na kalendář najdete na této stránce, pod nadpisem NEZÁVAZNÁ KONZULTACE) a probereme, jestli a jak vám mohu pomoci.

    Hledáte fonty, ale ne na web?

    Hledáte font pro knihu? Font jsme už spolu vybírali, a teď jste ve fázi rebrandingu? Nepodnikáte, ale zajímá vás psychologie fontů?