PŘEDNÁŠKA

O PSYCHOLOGII FONTŮ®

Chcete zprostředkovat know-how o skryté síle fontů návštěvníkům konference, zaměstnancům nebo studentům?

Díky interaktivní přednášce Psychologie fontů® se posluchači dozví, nakolik fonty ovlivňují naše jednání a rozhodování. Každý den, každou chvíli a ve všech oblastech života i podnikání. Při přednášce se zapojí do akce všichni účastníci, aby si na vlasní kůži prožili, nakolik výběr písma ovlivní jejich rozhodování i emoce. 

OBLÍBENÁ TÉMATA

PSYCHOLOGII FONTŮ® lze posluchačům přiblížit prostřednictvím různých témat.
Kombinovat lze 1-2 témata podle délky přednášky. 

  • 1
    PSYCHOLOGIE FONTŮ
    Co to je a kde se vzala? Kde se s ní potkáváte, kde má význam a jakým způsobem nás ovlivňuje.
  • 2
    JAK TO FUNGUJE
    Reagují na fonty všichni stejně? Jak nahradit subjektivitu a intuici objektivním výběrem. 
  • 3
    FONTY A EMOCE
    Klient se rozhoduje podle emocí. Jakým způsobem s nimi můžeme pracovat ve fontech?
  • 4
    TYPOLOGIE FONTŮ
    Základní rozdělení fontů podle toho, jak působí a jaké vyvolávají emoce.
  • 5
    FONTY A MARKETING
    Font jako součást vizuálního stylu značky.

PŘEDNÁŠKY NA MÍRU PRO KONKRÉTNÍ PROFESI

Ráda pro vás připravím také přednášku na míru vašim individuálním potřebám. Téma může být například:

  • Copywriting
    Co všechno můžete jako copywriter říct nejenom textem, ale i fontem.
  • Marketing
    Jak si fontem přitáhnout tu správnou cílovou skupinu a odradit lidi, které za klienty nechcete.
  • Online komunikace
    Jaké fonty vybírat na Facebook, jaké do mailu a jaké na web? Jaký je v tom rozdíl?
  • Studenti VŠ
    Jak moc nás psychologie fontů ovlivňuje v každodenním životě a jak toho využít při psaní seminární práce nebo životopisu?
  • atd.

OHLASY NA PŘEDNÁŠKY

„Na naši konferenci o copywritingu jsme vybírali přednášející, kteří návštěvníkům rozšíří obzory a ukáží možnosti, jak s texty pracovat v souvislostech celého online marketingu. Andrea byla jasná volba, protože správná práce s fonty dokáže dodat textu další, nesmírně důležitý rozměr. Fonty v psaném projevu vlastně významně nahrazují neverbální komunikaci, která je – jak známo – často důležitější než samotná slova.

Trochu jsme měli obavy, jak účastníci konference téma Psychologie fontů přijmou, jestli jim nebude připadat tak trochu „mimo”. Jenže Andrea je na pódiu velký profík a skvělý řečník. Publikum dokázala nejen přesvědčit, ale i nadchnout pro věc a zvednout ze židlí (a to doslova). V závěrečném dotazníku dostala pak její přednáška jedno z nejlepších hodnocení z celé konference.“

— Lucie Koubek, lektorka copywritingu a organizátorka konference Copykiller Fest.

 

„Chcete-li naplnit vaše školení, přednášky, konference či jiné vzdělávací akce něčím skutečně zajímavým, neotřelým a zároveň užitečným, dejte prostor i prezentaci z oblasti Psychologie fontů. Obohatíte své účastníky o nový pohled na fonty, který má zásadní vliv na to, jak můžeme informace vnímat. Navíc interaktivita s publikem, kterou lektorka Psychologie fontů do svých prezentací vnáší, nenechá nikoho jen tak usnout. Psychologie fontů je zkrátka zábavná, poučná a velmi dobře a snadno využitelná i v praktickém životě.“

- Zuzana Teplíková, manažerka obchodu a marketingu Citace.com

 

KDO PŘEDNÁŠÍ?

Mgr. Andrea Grigerová

CO DĚLÁM? Ukazuji lidem, že fonty je ovlivňují každý den. Už 4 roky konzultuji výběr fontů s klienty a mapuji  možnosti a využití tohoto úžasného nástroje neverbální komunikace. 

4 roky zkušeností, více než 300 klientů. To vše zpracované do školení, které vás naučí vybírat fonty podle jasných kritérií a ne podle nálady nebo intuice. 

MÁTE ZÁJEM O PŘEDNÁŠKU
NEBO SE CHCETE NA COKOLIV ZEPTAT?

Napište mi na andrea@grigerova.cz

CHCETE SE DOZVĚDĚT O VEŘEJNÝCH PŘEDNÁŠKÁCH?

Napište mi svůj e-mail a já vám dám vědět nové termíny.

© 2019 PSYCHOLOGIE FONTŮ® - Andrea Grigerová