Online kurz

OBJEVTE POMOCÍ FONTŮ SAMI SEBE I SVOU ZNAČKU

  • Chybí vám pevná půda pod nohama v tom, jak se vizuálně prezentovat?
  • Stále skládáte puzzle své značky, ale vlastně nevíte, co má na výsledném obrázku být?
  • Více a více zabředáváte do fontů a barev, které vám ostatní radí, a už vůbec nevíte, co jste vlastně vy?
  • Máte promyšleného ideálního zákazníka, ale tápete v tom, čím ho právě vy zaujmete?

Pojďte se mnou podniknout cestu k výběru písma, které bude jako vaše nejoblíbenější oblečení. A po cestě si uvědomíte, že font je jen třešnička na dortu.

 

Kurz se otevírá pouze 2x do roka, chcete upozornit, až bude další běh? 
Zanechte mi na vás kontakt:

Zatím si můžete přečíst zpětné vazby účastníků

 

Po cestě k písmu objevíte sami sebe i svou značku:

  • hodnoty, které jsou vám vlastní a na kterých ji postavíte
  • esenci, která jí dodá vaši duši
  • budete přesně vědět, jakého klienta a čím chcete oslovit.

Najdete si svou vizuální identitu a začnou se vám ozývat lidé, se kterými bude radost pracovat.

 

JAK NA TO PŮJDEME? 

V kurzu budeme pracovat s vědomím i podvědomím, ve kterém se skrývá naše skutečné já.

Cesta k identitě značky je komplikovaná, a čím víc na ní jdete přes rozum a odborníky, tím více se vzdalujete vašemu nitru, vaší podstatě. Odpovědi na to, jací jste, v čem jste jedineční a co přesně od vás čekají klienti, kteří vás budou milovat, ty se skrývají ve vašem nitru.

Pojďte se do něj podívat, průvodcem vám budou fonty, které budeme používat jako nástroj vaší intuice.  

CO VÁM KURZ PŘINESE:

21 DNÍ | 4 OBLASTI | 4 živá setkání | členská sekce | Podpůrná FB skupina

  • AUTENTICKÝ MARKETING
    Budete mít jasnou vizi, jak se prezentovat, abyste to byli vy.
  • PŘITÁHNETE SI TY „SVÉ“ KLIENTY
    Budete mít v duši klid, že vás lidé uvidí takové jací jste, v pravdivosti a emocích.
  • UKÁŽETE, CO VE VÁS JE
    Budete prostě šťastní, sví a postavíte se do všech vizuálů ve své plné síle. Vnitřní i vnější.

Jediný kurz  o budování značky, kde využijete souhru vědomí a podvědomí. 

Kurz funguje na principu zrcadlení:
výběr fontů odráží vaše podvědomé hodnoty, a vy si je tak můžete daleko lépe vědomě ujasnit a uchopit. 

BUDEME POSTUPOVAT KROK ZA KROKEM:

1. Definujete si hodnoty, přes které nejede vlak

Abyste to byli vy. Hodnoty, které tvoří vaši osobnost i značku, přes které budete čitelní a autentičtí. Pomůže nám zrcadlo, které nám nastaví fonty. 
Výsledkem bude konkrétní seznam hodnot, které promítnete do celé prezentace značky. 

2. Vytáhnete esenci vašeho podnikání

Ne podle pocitu, ale hezky promyšleně. Co vás odliší od ostatní? A co přesně chcete vyzařovat? Pomůže nám typologie Big Five, a jak jinak, zrcadlení přes fonty. 
Výsledkem bude v grafu zpracovaných 5 základních hodnot lidské komunikace.

3. Zmapujete, jak oslovit vašeho ideálního klienta

Minimalizujete nepochopení a falešná očekávání zákazníků. Pomohou nám marketingové archetypy a ukáže se, jaké fonty trefí do černého. 
Výsledkem bude zpracovaný archetyp vašeho ideálního klienta, včetně představy, jaké barvy a jaká slova ho osloví.

4. Voilà, je tu FontBook!

Budete přesně vědět, proč a na základě jakých hodnot jste si fonty vybrali, a vše vám do sebe zapadne jak ozubená kolečka. A samozřejmě budete mít přehled o tom, kde ho vzít, jak je to s autorskými právy, a podobné praktické informace.
Výsledek: Fontbook - krásně zpracovaný manuál s výběrem fontů, včetně jejich kombinací a hierarchie nadpisů.

PO KURZU BUDETE MÍT V RUCE:

FONTY

Fonty pro text i nadpisy, na web i sociální sítě

HIERARCHII NADPISŮ

Hierarchie nadpisů a kombinace fontů - aby společně ladily

HODNOTY ZNAČKY

Seznam hodnot značky vycházející z psychologie fontů

ESENCI PODNIKÁNÍ

Graf esence vašeho podnikání podle typologie Big Five

IDEÁLNÍHO KLIENTA

Archetyp ideálního klienta včetně návodu, jak ho oslovit

KDO PRO VÁS KURZ PŘIPRAVIL?

Andrea Grigerová
zakladatelka Psychologie fontů

Učím lidi vnímat neverbální řeč písma a předávat textem nejen informace, ale i pocity a emoce. Píšu články, přednáším a školím o tom, jak nás fonty ovlivňují každý den a jak je využít jako skvělý nástroj v podnikání, marketingu, grafice, i jen tak pro  zábavu. 

  • Vybírám fonty
    Které zapadnou do vizuální identity klienta, podpoří hodnoty značky a osloví přesně ideálního zákazníka.
  • Školím a přednáším
    Na konferencích, na vysokých školách, na mastermindech pro podnikatele i workshopech pro grafiky.
  • Hledám souvislosti
    Mezi typografií, grafikou, webdesignem a marketingem. Píšu o tom články.

REFERENCE

Neumím zázraky, ale s čistým svědomím vám můžu slíbit, že na konci kurzu se podíváte na váš vymazlený FontBook a řeknete si: „To jsem já“. Tak jako desítky klientů z konzultací. 

Zrovna nedávno jsem došla k názoru, že jako si já sama s věkem zasloužím designové oblečení, zaslouží si můj web facelift v podobě padnoucího fontu. A s Andreou jsme ho vybíraly. Úžasná, zábavná konzultace, hluboký psychologický vhled, profesionalitu a znalosti ani nezmiňuji, to jsem očekávala, ale to ostatní, včetně následné psychické podpory a zákaznické péče, mi vyrazilo dech. Zejména proto, jakou smršť názorů tato zdánlivě nenápadná změna mezi čtenáři mého blogu vyvolala, a jak to zpětně rozkopalo mě samotnou ... prostě, změna fontu, který reflektuje vaše vnitřní nastavení, nezůstane nepovšimnuta, a rozhodně podpoří běžící osobní transformaci 😀 Za mě top, doporučuju!
Klára Konicarováwww.astropsychologie.cz
S Andreou jsem konzultovala výběr fontů pro svůj web, absolvovala jsem u ní školení o výběru fontů a spolupracovaly jsme i při dalších příležitostech. Velmi oceňuji její laskavý, ale přímý způsob kladení otázek, které člověka dovedou k jádru věci a přimějí přemýšlet v nových souvislostech. Konzultace byla nabitá informacemi a moc mě bavila, podobně jako kurz. Psychologie fontů je určitě věc, kterou se při tvorbě osobního brandingu, webu a tiskovin vyplatí vzít v úvahu.
Magdalena Čevelováwww.cevelova.cz
Mám ráda, když vizuální stránka dokresluje myšlenku a energii, kterou do projektu /prostoru / výrobku vkládáme.⁣ Při konzultaci s kouzelnicí s fonty Andreou Grigerovou mi docvakla jedna, pro mě velmi objevná věc.⁣ ⁣ Neustále jsem nechápala, proč některé části, texty, myšlenky, nedokážu dotáhnout tak, abych byla spokojená. Pořád se k tomu vracím a ne a ne přijít na to, čím to je.⁣ A pak jsem změnila font! ⁣✨Magic! ✨⁣ ⁣ Ty jo! To je ono!!! Ten původní tak moc nesouzněl s mým záměrem, že to přes něj prostě nešlo.⁣ ⁣ Od té doby si hraju. Dolaďuji, nastavuji, přepisuji...ale Tvořím! A to je tak úlevné!⁣ ⁣Je to fakt úžasné, jak fonty dokážou ovlivnit naše vnímání! Já jsem z toho opakovaně úplně paf.;)
Rehana JežkováByznys mentorka
„Díky konzultaci s Andreou Grigerovou jsem si uvědomil, že s fonty je to jako s oblečením. Můžu je vybírat jako konfekční hadry – náhodně a s vědomím, že mi nikdy nesednou jako ulité. Svá slova můžu nasoukat třeba do upnutých šatů, které možná vypadají naoko dobře, ale já se v nich budu cítit nesvůj. Anebo si můžu nechat ušít fontový oblek na míru. Takový, který se bude dobře nosit, zdůrazní mé přednosti a padne do oka jen tomu typu lidí, se kterými chci spolupracovat. A právě takové fonty teď díky Andreji zdobí můj web. Z konzultace jsem si ale odnesl mnohem víc než „jen” nové fonty. Andrea mě svými otázkami, radami a postřehy přiměla zvolat AHA tolikrát, že kdybych zrovna stál v trafice, vykoupil bych celou zásobu stejnojmenného bulvárního plátku.“
Roman Věžníkwww.veznik.cz

V ČEM JE KURZ JEDINEČNÝ?

Kurz FONT & BRAND je jediný kurz, ve kterém hodnoty sebe a své značky objevujeme nejen zvenku rozumem, ale i zevnitř, podvědomě přes fonty. Fonty jsou nástrojem pro napojení na vaše podvědomí.

V kurzu najdete  naprosto jednoduchý a pochopitelný postup, založený na mé 6leté zkušenosti ze stovek konzultací. Celou dobu vás budu doprovázet, odpovídat dotazy, tahat ze slepých uliček a ukazovat směr tam, kde se zamotáte do houští.

KURZ NA MÍRU podle vašeho typu

„Fontů jsou tisíce, jak v nich mám objevit ten svůj?“

Na základě stovek konzultací jsem vytvořila typologii Psychologie fontů, díky které nebudete muset objevovat celý vesmír fontů, ale jen galaxie, které jsou blízké vašemu typu a nastavení.

Svůj typ zjistíte s pomocí vstupního kvízu a díky tomu vstoupíte do kurzu, který bude zcela přizpůsobený na míru vašemu typu. Kvíz nemůžete ovlivnit rozumem, váš výběr bude vycházet opravdu z vašich podvědomých hodnot, které nosíte v sobě, jak dokazují desítky zpětných vazeb.

4 VARIANTY KURZU, NA MÍRU VAŠEMU TYPU

půjdeme přímo k podstatě a minimalizujeme zahlcení a rozhodovací paralýzu.

Jste praktiční a efektivní

Vím, že je pro vás na prvním místě efektivita a jasná komunikace. Kurz si můžete procházet klidně sami, dostanete tabulky, checklisty a zpětnou vazbu v živém ZOOM vysílání.

Jste přemýšliví a hloubaví

Potřebujete porozumět a chápat, jak to funguje, proto má kurz jasnou strukturu, vždy víte, co děláte a proč. Ve finále vám všechna kolečka zapadnou do sebe. Sdílet své pocity a komunikovat můžete ve skupině, nebo si procházet kurz sami.

Jste autentičtí někdy rebelové

Pro vás je důležité, že si můžete vybrat. Můžete používat intuici i rozum, zkoušet nečekané kombinace. Důležité ale je, že si budete umět definovat hodnoty a fonty i v budoucnu, až budete chtít změnu.

Jste vnímaví a spoléháte se na intuici

Nebudu na vás tlačit termíny ani úkoly. Dám vám prostor rozložit si vše do 21 dní. Budete mít možnost procítit jednotlivé volby přes vizuální testy, sdílet své pocity ve skupině a dostávat průběžně zpětnou vazbu ode mne i ostatních.

Struktura kurzu bude reflektovat vaše potřeby, dostanete se k cíli nejpřirozenější cestou. 

  1. rychle a efektivně
  2. promyšleně
  3. zapojíte rozum i podvědomí
  4. s ohledem na vaše nevyřčené potřeby

Budeme pracovat cíleněji, bez zbytečných zacházek a obecných informací. Půjdeme rychle nebo pomalu, ale přímo k cíli.

  • Vyhneme se šablonám a průměrnosti.
  • Nebudete muset ztrácet čas aktivitami, které vám nejsou vlastní.
  • Budete pracovat s hodnotami, které vám jsou blízké.

CENA KURZU

21 DNÍ | 4 OBLASTI | 4 živá ZOOM setkání | členská sekce | Podpůrná FB skupina

KURZ ZAČÍNÁ ... (včas se dozvíte)

Cena, která platila pro první běh kurzu a vánoční dárkové certifikáty:

 

3 800 Kč

Kurz je určený přímo pro vás, pokud:

  1. jste OSVČ nebo malá firma,
  2. si budujete značku, která stojí na vaší osobnosti, 
  3. autenticita pro vás není klišé a prázdné slovo, ale životní nutnost. 

Kurz NENÍ pro vás, pokud: 

Jste profesionál (grafik, webdesignér, atd.), který nechce vybírat font pro sebe a svou značku, ale v rámci profese pro klienty. Více informací a jiné možnosti pro vás najdete v FAQ. 

BONUSY V KURZU

skvělí profesionálové ve svém oboru

Madla Čevelová

ARCHETYPY KLIENTA

Marketingová čarodejnice, která umí propojit svět racionálních marketingových postupů a magických zákoutí vaší duše. Pomáhá volnonožcům a živnostníkům najít v podnikání sebe sama. 

Ingrid Dach

COPY TYPY

Mentoruje podnikatelky, které tvoří prodejní kampaně na online kurzy a další digitální produkty. Učí, jak využívat v copywritingu typologii, která zohlední, že každý čtenář je jiný a osloví ho jiný typ prodejních textů.

 

Petra Vymětalová

INSTALACE FONTŮ do WORDPRESSU

Učí počítačové blondýny ovládat nástroje pro online podnikání sebevědomě a bez obav. Pomáhá jim pečovat o jejich weby, tvořit online kurzy i rozesílat marketingové e-maily.

Magdalena Krejčí

VLASTNORUČNÍ PODPIS NA WEB

Vytváří ilustrace v souladu s hodnotami značky, které pomáhají odlišit se od konkurence a zaujmout ty správné zákazníky. K tomu učí podnikatelky tvořit vlastnoruční jedinečné ilustrace.

 

ČASTÉ DOTAZY - FAQ

Jak bude kurz probíhat?

Objednáte a zaplatíte si online kurz. V objednávce uvedete výsledek FontoKvízu, abych vás mohla zařadit do vašeho kurzu na míru. Kurz začíná 31. 5., nejpozději 30. 5. dostanete přístupy do členské sekce.

Kurz probíhá v členské sekci na webu v přehledných lekcích. Jednotlivé lekce se budou otevírat postupně, celý kurz trvá 21 dní. K dispozici bude i nepoviNná FB uzavřená skupina.

Co přesně kurz obsahuje?

Kurz je rozdělený do tří témat a pro každou oblast jsou připravená:
  • Videa se stopáží (můžete se vracet ke konkrétním úsekům)
  • Všechna videa zpracovaná ve formě mp3 (pro ty, kteří neradi videa, ale rádi poslouchají při práci)
  • Vizuální cvičení (spousta cvičení s fonty, barvami, atd.)
  • Připravené testovací sady fontů.
  • Přehledné tabulky a checklisty.
  • Živé setkání na ZOOM, v předem stanovených datech, kde budete moci klást dotazy
  • Jakou dostanu podporu a zpětnou vazbu?

    Klást dotazy, získávat zpětnou vazbu a podporu ode mě i ostatních budete moci v uzavřené facebookové skupině. Každá lekce bude zakončená také společným setkáním na ZOOM, kde budeme diskutovat. Z tohoto setkání bude záznam.

    Je potřeba kurz procházet se skupinou nebo je možné mít individuální tempo?

    Kurz je postavený tak, že všechny informace jsou dostupné v členské sekci, každý týden se vám otevře jedna její část a můžete si obsah procházet klidně sami. Skupinu můžete využít v případě, že se vám hodí zpětná vazba na váš výběr, nebo budete chtít položit dotaz přímo mně.

    Jaký je rozdíl mezi kurzem a individuální konzultací?

    Kurz je vhodnější pro lidi, kteří si chtějí pevně ukotvit v hodnotách a esenci svého podnikání a potřebují tu cestu podniknout sami. Svým tempem a s veškerým porozuměním každého kroku. Navíc v něm získají cennou zpětou vazbu od ostatních, která je v tomto oboru klíčová. Konzutace je rychlejší, zaměřená více na výsledek než na cestu, a je dražší.

    Co když mě zařadíte do špatného typu kurzu?

    Rozřazení do skupin proběhne první den kurzu. Nemusíte se ale bát, že pojedete podle nějaké šablony, vím, že každý jsme originál a můžete mít přesah i do jiných typů. S tím se v kurzu počítá a můžeme vaše potřeby řešit individuálně. Pokud vám typ nesedne vůbec, máte možnost první týden požádat jednou o změnu skupiny.

    Jak dlouho bude kurz přístupný?

    Do kurzu budete mít přístup 1 rok. Má intenzivní podpora bude trvat 21 dní. To vše proto, aby FONT& BRAND nebyl jen nějaký kurz do sbírky, ale abyste si opravdu velmi rychle definovali svou vizuální identitu.

    Proč kurz není pro profesionály, kteří vybírají fonty pro klienty?

    Protože je tvořený s myšlenkou na konkrétní lidi, kteří hledají svůj font a svou značku. Je koncipovaný tak, aby byli ušetřeni zahlcení a množství informací, které nepotřebují. Testovací sada fontů je na míru konkrétnímu typu, zdaleka nepokrývá celou škálu možností (které by tento konkrétní typ jenom sváděly z cesty).
    Zjednodušení a focus na konkrétní hodnoty, které je největší výhodou pro lidi, kteří hledají font pro sebe, je největší nevýhodou pro profesionály, kteří potřebují komplexnější informace. Tento kurz jim je nedá.
    Pro profesionály je určený celodenní workshop, kde se dozví mnohem širší souvislosti výběru fontů v zaměření na práci s klienty.

    SOUČÁSTÍ KURZU JSOU I PRAKTICKÉ ZÁLEŽITOSTI

     

    Naučím vás, jak si poradit s tím:

    • Aby psaly fonty česky (i ty, které češtinu nemají)
    • Abyste neporušili zákon
    • Aby fonty při vší autenticitě zůstaly čitelné a použitelné
    • Abyste je mohli používat na různých platformách a aplikacích (Canva, web, Word, e-mailing…)
    • Aby výběr nebyl subjektivní a náhodný, ale promyšlený, přesně podle Pyramidy výběru fontu

    SHRNUTÍ — CO SI Z KURZU ODNESETE?

    Budete mít:

    • Nádherný Fontbook - vyberete 1-3 fonty, na web i sociální sítě
    • Hierarchie nadpisů a kombinace fontů - aby společně ladily
    • Hodnoty značky vycházející z psychologie fontů
    • Esenci tématu, jasně definovanou podle Big Five
    • Očekávání cílové skupiny podle archetypu ideálního klienta

    Možná je právě teď čas nehledat odpovědi u ostatních,
    ale najít sám sebe. Použijte jako zrcadlo fonty.

    Najděte, v čem jste jedineční, a jak to ukázat navenek.

    Povedu vás a pomůžu vám. Najdete nejenom fonty, které budou vaším rukopisem, ale objevíte ve svém nitru i základní hodnoty, na kterých postavíte celý vesmír. Včetně vaší značky. 

    Online kurz

    AUTENTICKÁ ZNAČKA

    Jasné hodnoty pro váš autentický marketing a přesnou vizi, jak se prezentovat. Tečka.

    VIZUÁLNÍ IDENTITA

    Budete prostě šťastná, svá a postavíte se do všech vizuálů ve své plné síle. Vnitřní i vnější.

    IDEÁLNÍ KLIENT

    Budete mít v duši klid, že vás lidé uvidí takovou, jaká jste, v pravdivosti a emocích.
    Díky Andree jsem si uvědomila, s jakými fonty je mi dobře, které příjemně ladí k mé nátuře a k mému tématu. A konečně mám nějaké záchytné body, které mi pomáhají vytušit, co se vlastně kdy hodí, a co ne. Napadlo vás někdy, že fonty mají v textu vlastně úplně stejnou funkci, jakou má v osobním kontaktu neverbální komunikace? Dřív jsem znala tak maximálně Calibri a Arial, a stejně jsem si s nimi nevěděla rady. Teď se nebojím trochu víc „rozšoupnout“, když si to situace žádá, ale zároveň vím, jak na to, abych se moc neurvala ze řetězu a pořád vše jako celek dávalo smysl.
    Lucie Koubekwww.copykiller.cz
    Než jsem poznala Andreu, nikdy mě nenapadlo nad fonty přemýšlet. Dnes už rozumím tomu, proč se mi některé texty dokáží na první pohled dostat pod kůží a z jiných mě mrazí a rychle utíkám pryč. Andrea mě naučila vnímat esenci fontů. Za to jsem nesmírně vděčná. Pomáhá mi to při vlastní prezentaci. Moje texty daleko lépe působí i na mé zákaznice a pomáhá mi to při komunikaci se zákaznicemi, tvorbě mých produktů i čtení cizích textů.
    Renata Pekařováwww.onlineskolasiti.cz