Online kurz
OBJEVTE POMOCÍ FONTŮ SAMI SEBE I SVOU ZNAČKU
- Chybí vám pevná půda pod nohama v tom, jak se vizuálně prezentovat?
- Stále skládáte puzzle své značky, ale vlastně nevíte, co má na výsledném obrázku být?
- Více a více zabředáváte do fontů a barev, které vám ostatní radí, a už vůbec nevíte, co jste vlastně vy?
- Máte promyšleného ideálního zákazníka, ale tápete v tom, čím ho právě vy zaujmete?
Pojďte se mnou podniknout cestu k výběru písma, které bude jako vaše nejoblíbenější oblečení. A po cestě si uvědomíte, že font je jen třešnička na dortu.
Kurz se otevírá pouze 2x do roka, chcete upozornit, až bude další běh?
Zanechte mi na vás kontakt:
Zatím si můžete přečíst zpětné vazby účastníků.
Po cestě k písmu objevíte sami sebe i svou značku:
- hodnoty, které jsou vám vlastní a na kterých ji postavíte
- esenci, která jí dodá vaši duši
- budete přesně vědět, jakého klienta a čím chcete oslovit.
Najdete si svou vizuální identitu a začnou se vám ozývat lidé, se kterými bude radost pracovat.
JAK NA TO PŮJDEME?
V kurzu budeme pracovat s vědomím i podvědomím, ve kterém se skrývá naše skutečné já.
Cesta k identitě značky je komplikovaná, a čím víc na ní jdete přes rozum a odborníky, tím více se vzdalujete vašemu nitru, vaší podstatě. Odpovědi na to, jací jste, v čem jste jedineční a co přesně od vás čekají klienti, kteří vás budou milovat, ty se skrývají ve vašem nitru.
Pojďte se do něj podívat, průvodcem vám budou fonty, které budeme používat jako nástroj vaší intuice.
CO VÁM KURZ PŘINESE:
21 DNÍ | 4 OBLASTI | 4 živá setkání | členská sekce | Podpůrná FB skupina
- AUTENTICKÝ MARKETINGBudete mít jasnou vizi, jak se prezentovat, abyste to byli vy.
- PŘITÁHNETE SI TY „SVÉ“ KLIENTYBudete mít v duši klid, že vás lidé uvidí takové jací jste, v pravdivosti a emocích.
- UKÁŽETE, CO VE VÁS JEBudete prostě šťastní, sví a postavíte se do všech vizuálů ve své plné síle. Vnitřní i vnější.
Jediný kurz o budování značky, kde využijete souhru vědomí a podvědomí.
Kurz funguje na principu zrcadlení:
výběr fontů odráží vaše podvědomé hodnoty, a vy si je tak můžete daleko lépe vědomě ujasnit a uchopit.
BUDEME POSTUPOVAT KROK ZA KROKEM:
1. Definujete si hodnoty, přes které nejede vlak
Abyste to byli vy. Hodnoty, které tvoří vaši osobnost i značku, přes které budete čitelní a autentičtí. Pomůže nám zrcadlo, které nám nastaví fonty.
Výsledkem bude konkrétní seznam hodnot, které promítnete do celé prezentace značky.
2. Vytáhnete esenci vašeho podnikání
Ne podle pocitu, ale hezky promyšleně. Co vás odliší od ostatní? A co přesně chcete vyzařovat? Pomůže nám typologie Big Five, a jak jinak, zrcadlení přes fonty.
Výsledkem bude v grafu zpracovaných 5 základních hodnot lidské komunikace.
3. Zmapujete, jak oslovit vašeho ideálního klienta
Minimalizujete nepochopení a falešná očekávání zákazníků. Pomohou nám marketingové archetypy a ukáže se, jaké fonty trefí do černého.
Výsledkem bude zpracovaný archetyp vašeho ideálního klienta, včetně představy, jaké barvy a jaká slova ho osloví.
4. Voilà, je tu FontBook!
Budete přesně vědět, proč a na základě jakých hodnot jste si fonty vybrali, a vše vám do sebe zapadne jak ozubená kolečka. A samozřejmě budete mít přehled o tom, kde ho vzít, jak je to s autorskými právy, a podobné praktické informace.
Výsledek: Fontbook - krásně zpracovaný manuál s výběrem fontů, včetně jejich kombinací a hierarchie nadpisů.
PO KURZU BUDETE MÍT V RUCE:
FONTY
HIERARCHII NADPISŮ
HODNOTY ZNAČKY
ESENCI PODNIKÁNÍ
IDEÁLNÍHO KLIENTA
KDO PRO VÁS KURZ PŘIPRAVIL?
Andrea Grigerová
zakladatelka Psychologie fontů
Učím lidi vnímat neverbální řeč písma a předávat textem nejen informace, ale i pocity a emoce. Píšu články, přednáším a školím o tom, jak nás fonty ovlivňují každý den a jak je využít jako skvělý nástroj v podnikání, marketingu, grafice, i jen tak pro zábavu.
- Vybírám fontyKteré zapadnou do vizuální identity klienta, podpoří hodnoty značky a osloví přesně ideálního zákazníka.
- Školím a přednášímNa konferencích, na vysokých školách, na mastermindech pro podnikatele i workshopech pro grafiky.
- Hledám souvislostiMezi typografií, grafikou, webdesignem a marketingem. Píšu o tom články.
REFERENCE
Neumím zázraky, ale s čistým svědomím vám můžu slíbit, že na konci kurzu se podíváte na váš vymazlený FontBook a řeknete si: „To jsem já“. Tak jako desítky klientů z konzultací.
Zrovna nedávno jsem došla k názoru, že jako si já sama s věkem zasloužím designové oblečení, zaslouží si můj web facelift v podobě padnoucího fontu. A s Andreou jsme ho vybíraly. Úžasná, zábavná konzultace, hluboký psychologický vhled, profesionalitu a znalosti ani nezmiňuji, to jsem očekávala, ale to ostatní, včetně následné psychické podpory a zákaznické péče, mi vyrazilo dech. Zejména proto, jakou smršť názorů tato zdánlivě nenápadná změna mezi čtenáři mého blogu vyvolala, a jak to zpětně rozkopalo mě samotnou ... prostě, změna fontu, který reflektuje vaše vnitřní nastavení, nezůstane nepovšimnuta, a rozhodně podpoří běžící osobní transformaci 😀 Za mě top, doporučuju!
S Andreou jsem konzultovala výběr fontů pro svůj web, absolvovala jsem u ní školení o výběru fontů a spolupracovaly jsme i při dalších příležitostech. Velmi oceňuji její laskavý, ale přímý způsob kladení otázek, které člověka dovedou k jádru věci a přimějí přemýšlet v nových souvislostech. Konzultace byla nabitá informacemi a moc mě bavila, podobně jako kurz. Psychologie fontů je určitě věc, kterou se při tvorbě osobního brandingu, webu a tiskovin vyplatí vzít v úvahu.
Mám ráda, když vizuální stránka dokresluje myšlenku a energii, kterou do projektu /prostoru / výrobku vkládáme. Při konzultaci s kouzelnicí s fonty Andreou Grigerovou mi docvakla jedna, pro mě velmi objevná věc. Neustále jsem nechápala, proč některé části, texty, myšlenky, nedokážu dotáhnout tak, abych byla spokojená. Pořád se k tomu vracím a ne a ne přijít na to, čím to je. A pak jsem změnila font! ✨Magic! ✨ Ty jo! To je ono!!! Ten původní tak moc nesouzněl s mým záměrem, že to přes něj prostě nešlo. Od té doby si hraju. Dolaďuji, nastavuji, přepisuji...ale Tvořím! A to je tak úlevné! Je to fakt úžasné, jak fonty dokážou ovlivnit naše vnímání! Já jsem z toho opakovaně úplně paf.;)
„Díky konzultaci s Andreou Grigerovou jsem si uvědomil, že s fonty je to jako s oblečením. Můžu je vybírat jako konfekční hadry – náhodně a s vědomím, že mi nikdy nesednou jako ulité. Svá slova můžu nasoukat třeba do upnutých šatů, které možná vypadají naoko dobře, ale já se v nich budu cítit nesvůj. Anebo si můžu nechat ušít fontový oblek na míru. Takový, který se bude dobře nosit, zdůrazní mé přednosti a padne do oka jen tomu typu lidí, se kterými chci spolupracovat. A právě takové fonty teď díky Andreji zdobí můj web. Z konzultace jsem si ale odnesl mnohem víc než „jen” nové fonty. Andrea mě svými otázkami, radami a postřehy přiměla zvolat AHA tolikrát, že kdybych zrovna stál v trafice, vykoupil bych celou zásobu stejnojmenného bulvárního plátku.“
V ČEM JE KURZ JEDINEČNÝ?
Kurz FONT & BRAND je jediný kurz, ve kterém hodnoty sebe a své značky objevujeme nejen zvenku rozumem, ale i zevnitř, podvědomě přes fonty. Fonty jsou nástrojem pro napojení na vaše podvědomí.
V kurzu najdete naprosto jednoduchý a pochopitelný postup, založený na mé 6leté zkušenosti ze stovek konzultací. Celou dobu vás budu doprovázet, odpovídat dotazy, tahat ze slepých uliček a ukazovat směr tam, kde se zamotáte do houští.
KURZ NA MÍRU podle vašeho typu
„Fontů jsou tisíce, jak v nich mám objevit ten svůj?“
Na základě stovek konzultací jsem vytvořila typologii Psychologie fontů, díky které nebudete muset objevovat celý vesmír fontů, ale jen galaxie, které jsou blízké vašemu typu a nastavení.
Svůj typ zjistíte s pomocí vstupního kvízu a díky tomu vstoupíte do kurzu, který bude zcela přizpůsobený na míru vašemu typu. Kvíz nemůžete ovlivnit rozumem, váš výběr bude vycházet opravdu z vašich podvědomých hodnot, které nosíte v sobě, jak dokazují desítky zpětných vazeb.
4 VARIANTY KURZU, NA MÍRU VAŠEMU TYPU
půjdeme přímo k podstatě a minimalizujeme zahlcení a rozhodovací paralýzu.
Jste praktiční a efektivní
Jste přemýšliví a hloubaví
Jste autentičtí někdy rebelové
Jste vnímaví a spoléháte se na intuici
Struktura kurzu bude reflektovat vaše potřeby, dostanete se k cíli nejpřirozenější cestou.
- rychle a efektivně
- promyšleně
- zapojíte rozum i podvědomí
- s ohledem na vaše nevyřčené potřeby
Budeme pracovat cíleněji, bez zbytečných zacházek a obecných informací. Půjdeme rychle nebo pomalu, ale přímo k cíli.
- Vyhneme se šablonám a průměrnosti.
- Nebudete muset ztrácet čas aktivitami, které vám nejsou vlastní.
- Budete pracovat s hodnotami, které vám jsou blízké.
CENA KURZU
21 DNÍ | 4 OBLASTI | 4 živá ZOOM setkání | členská sekce | Podpůrná FB skupina
KURZ ZAČÍNÁ ... (včas se dozvíte)
Cena, která platila pro první běh kurzu a vánoční dárkové certifikáty:
3 800 Kč
Kurz je určený přímo pro vás, pokud:
- jste OSVČ nebo malá firma,
- si budujete značku, která stojí na vaší osobnosti,
- autenticita pro vás není klišé a prázdné slovo, ale životní nutnost.
Kurz NENÍ pro vás, pokud:
Jste profesionál (grafik, webdesignér, atd.), který nechce vybírat font pro sebe a svou značku, ale v rámci profese pro klienty. Více informací a jiné možnosti pro vás najdete v FAQ.
BONUSY V KURZU
skvělí profesionálové ve svém oboru
Madla Čevelová
ARCHETYPY KLIENTA
Marketingová čarodejnice, která umí propojit svět racionálních marketingových postupů a magických zákoutí vaší duše. Pomáhá volnonožcům a živnostníkům najít v podnikání sebe sama.
Ingrid Dach
COPY TYPY
Mentoruje podnikatelky, které tvoří prodejní kampaně na online kurzy a další digitální produkty. Učí, jak využívat v copywritingu typologii, která zohlední, že každý čtenář je jiný a osloví ho jiný typ prodejních textů.
Petra Vymětalová
INSTALACE FONTŮ do WORDPRESSU
Učí počítačové blondýny ovládat nástroje pro online podnikání sebevědomě a bez obav. Pomáhá jim pečovat o jejich weby, tvořit online kurzy i rozesílat marketingové e-maily.
Magdalena Krejčí
VLASTNORUČNÍ PODPIS NA WEB
Vytváří ilustrace v souladu s hodnotami značky, které pomáhají odlišit se od konkurence a zaujmout ty správné zákazníky. K tomu učí podnikatelky tvořit vlastnoruční jedinečné ilustrace.
ČASTÉ DOTAZY - FAQ
Jak bude kurz probíhat?
Kurz probíhá v členské sekci na webu v přehledných lekcích. Jednotlivé lekce se budou otevírat postupně, celý kurz trvá 21 dní. K dispozici bude i nepoviNná FB uzavřená skupina.
Co přesně kurz obsahuje?
Jakou dostanu podporu a zpětnou vazbu?
Je potřeba kurz procházet se skupinou nebo je možné mít individuální tempo?
Jaký je rozdíl mezi kurzem a individuální konzultací?
Co když mě zařadíte do špatného typu kurzu?
Jak dlouho bude kurz přístupný?
Proč kurz není pro profesionály, kteří vybírají fonty pro klienty?
Zjednodušení a focus na konkrétní hodnoty, které je největší výhodou pro lidi, kteří hledají font pro sebe, je největší nevýhodou pro profesionály, kteří potřebují komplexnější informace. Tento kurz jim je nedá.
Pro profesionály je určený celodenní workshop, kde se dozví mnohem širší souvislosti výběru fontů v zaměření na práci s klienty.
SOUČÁSTÍ KURZU JSOU I PRAKTICKÉ ZÁLEŽITOSTI
Naučím vás, jak si poradit s tím:
- Aby psaly fonty česky (i ty, které češtinu nemají)
- Abyste neporušili zákon
- Aby fonty při vší autenticitě zůstaly čitelné a použitelné
- Abyste je mohli používat na různých platformách a aplikacích (Canva, web, Word, e-mailing…)
- Aby výběr nebyl subjektivní a náhodný, ale promyšlený, přesně podle Pyramidy výběru fontu
SHRNUTÍ — CO SI Z KURZU ODNESETE?
Budete mít:
- Nádherný Fontbook - vyberete 1-3 fonty, na web i sociální sítě
- Hierarchie nadpisů a kombinace fontů - aby společně ladily
- Hodnoty značky vycházející z psychologie fontů
- Esenci tématu, jasně definovanou podle Big Five
- Očekávání cílové skupiny podle archetypu ideálního klienta
Možná je právě teď čas nehledat odpovědi u ostatních,
ale najít sám sebe. Použijte jako zrcadlo fonty.
Najděte, v čem jste jedineční, a jak to ukázat navenek.
Povedu vás a pomůžu vám. Najdete nejenom fonty, které budou vaším rukopisem, ale objevíte ve svém nitru i základní hodnoty, na kterých postavíte celý vesmír. Včetně vaší značky.
Online kurz
AUTENTICKÁ ZNAČKA
VIZUÁLNÍ IDENTITA
IDEÁLNÍ KLIENT
Díky Andree jsem si uvědomila, s jakými fonty je mi dobře, které příjemně ladí k mé nátuře a k mému tématu. A konečně mám nějaké záchytné body, které mi pomáhají vytušit, co se vlastně kdy hodí, a co ne. Napadlo vás někdy, že fonty mají v textu vlastně úplně stejnou funkci, jakou má v osobním kontaktu neverbální komunikace? Dřív jsem znala tak maximálně Calibri a Arial, a stejně jsem si s nimi nevěděla rady. Teď se nebojím trochu víc „rozšoupnout“, když si to situace žádá, ale zároveň vím, jak na to, abych se moc neurvala ze řetězu a pořád vše jako celek dávalo smysl.
Než jsem poznala Andreu, nikdy mě nenapadlo nad fonty přemýšlet. Dnes už rozumím tomu, proč se mi některé texty dokáží na první pohled dostat pod kůží a z jiných mě mrazí a rychle utíkám pryč. Andrea mě naučila vnímat esenci fontů. Za to jsem nesmírně vděčná. Pomáhá mi to při vlastní prezentaci. Moje texty daleko lépe působí i na mé zákaznice a pomáhá mi to při komunikaci se zákaznicemi, tvorbě mých produktů i čtení cizích textů.