Online kurz

LoveBRAND & FONT

Jak pomocí fontů objevit sám sebe a svou značku?

21 DNÍ | 4 OBLASTI | 4 živá setkání | členská sekce | Podpůrná FB skupina

Vizuální identita je klíčová pro úspěch i neúspěch při online prezentaci vaší značky

  • Cítíte, že vám chybí pevná půda pod nohama v tom, jak se vizuálně prezentovat?
  • Stále skládáte puzzle své značky, ale vlastně nevíte, co má na obrázku být?
  • Stále více a více zabředáváte do fontů a barev, které vám ostatní radí, a už vůbec nevíte, co jste vlastně vy?
  • Máte promyšleného ideálního zákazníka, ale tápete v tom, čím ho právě vy zaujmete?

Objevte svůj rukopis, který vás odliší

Pojďte se mnou podniknout cestu k výběru písma, které bude jako vaše nejoblíbenější oblečení, váš rukopis. A po cestě si uvědomíte, že font je jen třešnička na dortu.

Definujte své hodnoty přes fonty a fonty budou zrcadlit vaše hodnoty. 

 

Díky kurzu objevíte základní kameny vaší značky:

  • hodnoty na kterých ji postavíte
  • esenci, která jí dodá vaši duši
  • budete přesně vědět, jakého klienta a čím oslovíte

Najdete si svou vizuální identitu a začnou se vám ozývat lidé, pro které bude radost pracovat.

JAK NA TO PŮJDEME? 

V kurzu budeme pracovat s našim vědomím i podvědomím, ve kterém se skrývá naše skutečné já.

Cesta k identitě značky je komplikovaná, a čím víc na ní jdete přes rozum a odborníky, tím více se vzdalujete vašemu nitru, vaší podstatě. Odpovědi na to, jací jste, v čem jste jedineční a co přesně od vás čekají klienti, kteří vás budou milovat, ty se skrývají ve vašem nitru.

Pojďte se do něj podívat, průvodcem vám budou fonty, které budeme používat jako nástroj vaší intuice, vašeho podvědomí.  

BUDEME POSTUPOVAT KROK ZA KROKEM

1. Definujeme si hodnoty, přes které nejede vlak

Abyste to byli vy. Hodnoty, které tvoří vaší osobnost i značku, přes které budete čitelní a autentičtí. Pomůže nám zrcadlo, které nám nastaví fonty. 
Výsledkem bude konkrétní seznam hodnot, které promítnete do celé prezentace značky. 

2. Vytáhneme esenci vašeho podnikání

Ne podle pocitu, ale hezky promyšleně. Co vás odliší od ostatní? A co přesně chcete vysílat? Pomůže nám typologie Big Five, a jak jinak, zrcadlení přes fonty. 
Výsledkem bude v grafu zpracovaných 5 základních hodnot lidské komunikace.

3. Zmapujeme, jak oslovit vašeho ideálního klienta

Minimalizuje to nepochopení a falešná očekávání zákazníků. Pomohou nám marketingové archetypy a ukáže se, jaké fonty trefí do černého. 
Výsledkem bude zpracovaný archetyp vašeho ideálního klienta, včetně představy, jaké barvy a jaká slova ho osloví.

4. Voilà, je tu Fontbook!

Budete přesně vědět proč jste si jaký font vybrali, na základě jakých hodnot a vše vám do sebe zapadne jak ozubená kolečka. A samozřejmě budete mít přehled o tom kde ho vzít, jak je to s autorskými právy, a podobné praktické informace.
Výsledek: Fontbook - krásně zpracovaný manuál s výběrem fontů, včetně jejich kombinací a hierarchie nadpisů.

Tady musí být náhled toho, jak skvěle fontbook vypadá!

PO KURZU BUDETE MÍT V RUCE:

FONTY

Fonty pro text i nadpisy, na web i sociální sítě

HIERARCHII NADPISŮ

Hierarchie nadpisů a kombinace fontů - aby společně ladily

HODNOTY ZNAČKY

Seznam hodnot značky vycházející z psychologie fontů

ESENCI PODNIKÁNÍ

Graf esence vašeho podnikání, podle typologie Big Five

IDEÁLNÍHO KLIENTA

Archetyp ideálního klienta včetně návodu, jak ho oslovit

KDO PRO VÁS KURZ PŘIPRAVIL?

Andrea Grigerová
zakladatelka Psychologie fontů

Učím lidi vnímat neverbální řeč písma a předávat textem nejen informace, ale i pocity a emoce. Píšu články, přednáším a školím o tom, jak nás fonty ovlivňují každý den a jak je využít jako skvělý nástroj v podnikání, marketingu, grafice, i jen tak pro  zábavu. 

  • Vybírám fonty
    Které zapadnou do vizuální identity klienta, podpoří hodnoty značky a osloví přesně ideálního zákazníka.
  • Školím a přednáším
    Učím lidi vnímat neverbální řeč písma a předávat textem nejen informace, ale i pocity a emoce.
  • Hledám souvislosti
    Mezi typografií, grafikou, webdesignem a marketingem. Píšu o tom články.

REFERENCE

Neumím zázraky, ale s čistým svědomím vám můžu slíbit, že na konci kurzu se podíváte na váš zbrusu nový FontBook a řeknete si: „To jsem já“. Tak jako desítky klientů z konzultací. 

Zrovna nedávno jsem došla k názoru, že jako si já sama s věkem zasloužím designové oblečení, zaslouží si můj web facelift v podobě padnoucího fontu. A s Andreou jsme ho vybíraly. Úžasná, zábavná konzultace, hluboký psychologický vhled, profesionalitu a znalosti ani nezmiňuji, to jsem očekávala, ale to ostatní, včetně následné psychické podpory a zákaznické péče, mi vyrazilo dech. Zejména proto, jakou smršť názorů tato zdánlivě nenápadná změna mezi čtenáři mého blogu vyvolala, a jak to zpětně rozkopalo mě samotnou ... prostě, změna fontu, který reflektuje vaše vnitřní nastavení, nezůstane nepovšimnuta, a rozhodně podpoří běžící osobní transformaci 😀 Za mě top, doporučuju!
Klára Konicarováwww.astropsychologie.cz
S Andreou jsem konzultovala výběr fontů pro svůj web, absolvovala jsem u ní školení o výběru fontů a spolupracovaly jsme i při dalších příležitostech. Velmi oceňuji její laskavý, ale přímý způsob kladení otázek, které člověka dovedou k jádru věci a přimějí přemýšlet v nových souvislostech. Konzultace byla nabitá informacemi a moc mě bavila, podobně jako kurz. Psychologie fontů je určitě věc, kterou se při tvorbě osobního brandingu, webu a tiskovin vyplatí vzít v úvahu.
Magdalena Čevelováwww.cevelova.cz
Mám ráda, když vizuální stránka dokresluje myšlenku a energii, kterou do projektu /prostoru / výrobku vkládáme.⁣ Při konzultaci s kouzelnicí s fonty Andreou Grigerovou mi docvakla jedna, pro mě velmi objevná věc.⁣ ⁣ Neustále jsem nechápala, proč některé části, texty, myšlenky, nedokážu dotáhnout tak, abych byla spokojená. Pořád se k tomu vracím a ne a ne přijít na to, čím to je.⁣ A pak jsem změnila font! ⁣✨Magic! ✨⁣ ⁣ Ty jo! To je ono!!! Ten původní tak moc nesouzněl s mým záměrem, že to přes něj prostě nešlo.⁣ ⁣ Od té doby si hraju. Dolaďuji, nastavuji, přepisuji...ale Tvořím! A to je tak úlevné!⁣ ⁣Je to fakt úžasné, jak fonty dokážou ovlivnit naše vnímání! Já jsem z toho opakovaně úplně paf.;)
Rehana JežkováByznys mentorka
„Díky konzultaci s Andreou Grigerovou jsem si uvědomil, že s fonty je to jako s oblečením. Můžu je vybírat jako konfekční hadry – náhodně a s vědomím, že mi nikdy nesednou jako ulité. Svá slova můžu nasoukat třeba do upnutých šatů, které možná vypadají naoko dobře, ale já se v nich budu cítit nesvůj. Anebo si můžu nechat ušít fontový oblek na míru. Takový, který se bude dobře nosit, zdůrazní mé přednosti a padne do oka jen tomu typu lidí, se kterými chci spolupracovat. A právě takové fonty teď díky Andreji zdobí můj web. Z konzultace jsem si ale odnesl mnohem víc než „jen” nové fonty. Andrea mě svými otázkami, radami a postřehy přiměla zvolat AHA tolikrát, že kdybych zrovna stál v trafice, vykoupil bych celou zásobu stejnojmenného bulvárního plátku.“
Roman Věžníkwww.veznik.cz

V ČEM JE KURZ JEDINEČNÝ?

LoveBRAND & FONT je jediný kurz, ve kterém hodnoty sebe a své značky objevujeme nejen zvenku rozumem, ale i zevnitř, podvědomě přes fonty. Fonty jsou nástrojem pro napojení na vaše podvědomí.

V kurzu najdete mé 6ti leté zkušenosti vydestilované do naprosto jednoduchého a pochopitelného postupu. Celou dobu vás budu doprovázet, odpovídat dotazy, tahat ze slepých uliček a ukazovat směr tam, kde se zamotáte do houští. Žádný podobný kurz v České republice neexistuje.

KURZ NA MÍRU podle vašeho typu

„Fontů jsou tisíce, jak v nich mám objevit ten svůj?“

Na základě stovek konzultací jsem vytvořila typologii Psychologie fontů, díky které nebudete muset objevovat celý vesmír fontů, ale jen galaxie, které jsou blízké vašemu typu a nastavení.

Svůj typ zjistíte s pomocí vstupního kvízu a díky tomu vstoupíte do kurzu, který bude zcela přizpůsobený na míru vašemu typu. Kvíz nemůžete ovlivnit rozumem, váš výběr bude vycházet opravdu z vašich podvědomých hodnot, které nosíte v sobě, jak dokazují desítky zpětných vazeb

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec egestas urna et ex molestie viverra. Etiam sollicitudin massa nulla, a malesuada nulla vulputate id.
Jméno Příjmení
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec egestas urna et ex molestie viverra. Etiam sollicitudin massa nulla, a malesuada nulla vulputate id.
Jméno Příjmení

4 VARIANTY KURZU NA MÍRU VAŠEMU TYPU

díky kterým pro vás bude kurz příjemnou procházkou

Jste praktiční a efektivní

Vím, že je pro vás na prvním místě efektivita a jasná komunikace. Kurz můžete zvládnout klidně sami za týden, dostanete tabulky, checklisty a cílenou zpětnou vazbu na konci.

Jste přemýšliví a hloubaví

půjdeme přes jasně definované dílčí cíle až do finále, kde vám všechna kolečka zapadnou do sebe. Komunikovat můžete ve skupině, nebo si procházet kurz sami.

Jste autentičtí někdy rebelové

Pro vás je důležité, že si můžete vybrat. Můžete používat intuici i rozum, zkoušet nečekané kombinace. Důležité ale je, že si budete umět definovat hodnoty a fonty i v budoucnu, až budete chtít změnu.

Jste vnímaví a spoléháte se na intuici

Dám vám prostor rozložit si vše do 21 dní. Budete mít možnost procítit jednotlivé volby přes vizuální testy, sdílet své pocity ve skupině a dostávat průběžně zpětnou vazbu.

Struktura kurzu bude reflektovat vaše potřeby, dostanete se k cíli nejpřirozenější cestou. 

  1. rychle a efektivně
  2. promyšleně
  3. zapojíte rozum i podvědomí
  4. s ohledem na vaše nevyřčené potřeby

Budeme pracovat cíleněji, bez zbytečných zacházek a obecných informací. Půjdeme rychle nebo pomalu, ale přímo k cíli.

  • Vyhneme se šablonám a průměrnosti.
  • Nebudete muset ztrácet čas aktivitami, které vám nejsou vlastní.
  • Budete pracovat s hodnotami, které vám jsou blízké.

Díky variantám kurzů budete mít zjednodušený výběr, odstraníme rozhodovací paralýzu a společně najdeme základní kameny vašeho podnikání. 

CENA KURZU

Kurz se koná online v termínu od 31. 5.

Kurz stojí
4490 Kč
3 990 Kč
Zaváděcí cena, pouze pro první běh kurzu

ČASTÉ DOTAZY

Jak bude kurz probíhat?

Objednáte a zaplatíte si online kurz. V objednávce uvedete výsledek FontoKvízu, abych vás mohla zařadit do vašeho kurzu na míru. Kurz začíná 31. 5., nejpozději 30. 5. dostanete přístupy do členské sekce.

Kurz probíhá v členské sekci na webu v přehledných lekcích. Jednotlivé lekce se budou otevírat postupně, celý kurz trvá 21 dní. K dispozici bude i nepoviná FB uzavřená skupina.

Co přesně kurz obsahuje?

Kurz je rozdělený do tří témat a pro každou oblast jsou připravená:
  • Videa se stopáží (můžete se vracet ke konkrétním úsekům)
  • Všechna videa zpracovaná ve formě mp3 (pro ty, kteří neradi videa, ale rádi poslouchají při práci)
  • Vizuální cvičení (spousta cvičení s fonty, barvami, atd.)
  • Připravené testovací sady fontů.
  • Přehledné tabulky a checklisty.
  • Živé setkání na ZOOM, v předem stanovených datech, kde budete moci klást dotazy
  • Jakou dostanu podporu a zpětnou vazbu?

    Klást dotazy, získávat zpětnou vazbu a podporu budete moci v uzavřené facebookové skupině, ode mne i od ostatních. Každá lekce bude uzavřená také společným setkáním na ZOOM, kde budeme diskutovat. Z tohoto setkání bude záznam.

    Je potřeba kurz procházet se skupinou nebo je možné mít individuální tempo?

    Kurz je postavený tak, že všechny informace jsou dostupné v členské sekci, můžete si je tedy procházet i sami.

    Jak dlouho bude kurz přístupný?

    Do kurzu budete mít přístup 1 rok. Má intenzivní podpora bude trvat 21 dní. To vše proto, aby FONT& BRAND nebyl jen nějaký kurz do sbírky, ale abyste si opravdu velmi rychle definovali svou vizuální identitu.

    Jaký je rozdíl mezi kurzem a individuální konzultací?

    Odpověď na otázku

    Co když mě zařadíte do špatného typu kurzu?

    Odpověď na otázku

    SOUČÁSTÍ KURZU JSOU I RYZE PRAKTICKÉ ZÁLEŽITOSTI

     

    Naučím vás, jak si poradit s tím:

    • Aby psaly fonty česky (i ty, které češtinu nemají)
    • Abyste neporušili zákon
    • Aby fonty při vší autenticitě zůstaly čitelné a použitelné
    • Abyste je mohli používat na různých platformách a aplikacích (Canva, web, Word, e-mailing…)
    • Aby výběr nebyl subjektivní a náhodný, ale promyšlený, přesně podle Pyramidy výběru fontu

    tohle by chtělo překreslit, aby to odpovídalo vizuálu

    SHRNUTÍ ANEB CO SI Z KURZU ODNESETE?

    • Nádherný Fontbook - vyberete 1-3 fonty, na web i sociální sítě
    • Hierarchie nadpisů a kombinace fontů - aby společně ladily
    • Hodnoty značky vycházející z psychologie fontů
    • Esenci tématu, jasně definovaná podle Big Five
    • Očekávání cílové skupiny podle archetypu ideálního klienta

    IDEÁLNĚ DOPLNIT NĚCO VIZUÁLNÍHO

    Ano, k tomu všemu nás dovede FontoKvíz a psychologie fontů, doplněná o typologii Big Five a zjednodušenou práci s archetypy. Celou dobu vás budu doprovázet, odpovídat dotazy, tahat ze slepých uliček a ukazovat směr tam, kde se zamotáte do houští.

    Budete přesně vědět, v čem jste jedineční a jak to ukázat navenek písmem (a barvami). Aby si vás našli přesně takoví klienti, kteří vás budou milovat a doporučovat.  

    Díky Andree jsem si uvědomila, s jakými fonty je mi dobře, které příjemně ladí k mé nátuře a k mému tématu. A konečně mám nějaké záchytné body, které mi pomáhají vytušit, co se vlastně kdy hodí, a co ne. Napadlo vás někdy, že fonty mají v textu vlastně úplně stejnou funkci, jakou má v osobním kontaktu neverbální komunikace? Dřív jsem znala tak maximálně Calibri a Arial, a stejně jsem si s nimi nevěděla rady. Teď se nebojím trochu víc „rozšoupnout“, když si to situace žádá, ale zároveň vím, jak na to, abych se moc neurvala ze řetězu a pořád vše jako celek dávalo smysl.
    Lucie Koubekwww.copykiller.cz
    Než jsem poznala Andreu, nikdy mě nenapadlo nad fonty přemýšlet. Dnes už rozumím tomu, proč se mi některé texty dokáží na první pohled dostat pod kůží a z jiných mě mrazí a rychle utíkám pryč. Andrea mě naučila vnímat esenci fontů. Za to jsem nesmírně vděčná. Pomáhá mi to při vlastní prezentaci. Moje texty daleko lépe působí i na mé zákaznice a pomáhá mi to při komunikaci se zákaznicemi, tvorbě mých produktů i čtení cizích textů.
    Renata Pekařováwww.onlineskolasiti.cz

    Online kurz

    LoveBRAND & FONT

    AUTENTICKÁ ZNAČKA

    Jasné hodnoty pro váš autentický marketing a přesnou vizi, jak se prezentovat. Tečka.

    VIZUÁLNÍ IDENTITA

    Budete prostě šťastná, svá a postavíte se do všech vizuálů ve své plné síle. Vnitřní i vnější.

    IDEÁLNÍ KLIENT

    Budete mít v duši klid, že vás lidé uvidí takovou, jaká jste, v pravdivosti a emocích.