• Ráda byste byla i v online světě sama sebou?
  • Nelíbí se vám studené texty bez emocí, ale zároveň nestojíte o kudrlinky?
  • Chcete si přitáhnout ty správné lidi?

Denně mluvím se ženami, které mají své malé či větší podnikání. Dávají do něj srdce i duši a mají silnou potřebu, aby i přes monitor počítače či displej telefonu, lidé cítili jejich esenci. Co je to esence? Prostě to, jaké doopravdy jsou. Jejich charakter, hodnoty, nastavení vůči druhým. Chtějí, aby si je klienti vybírali právě proto, že s tímto nastavením souzní. Nestojí o rejpaly, prudiče a lidi, kterým bude stále něco vadit. Chtějí mít dobrý pocit, že jsou samy sebou v každém okamžiku a lidé je mohou poznat i přes řádky. 

Když se ptám klientek při konzultacích, proč je zaujala fontologie, odpověď zní vždy téměř stejně. 

„Abych byla i v textu co nejvíc sama sebou.“

Učím lidi používat fonty tak, aby dokázali být autentičtí nejen obsahem, ale i vizuální stránkou svých textů a webů. Aby dokázali pouhým výběrem písma zabrnkat na tu pravou strunu. Prostě aby se našli a aby si je našli ti správní lidé.

2 roky jsem vám pomáhala vybírat fonty pro vaše projekty. Ze stovek hodin konzultací a jedinečných zkušeností, posbíraných během těchto 2 let, jsem pro vás vytvořila 

ONLINE KURZ

Naučte se používat fonty a využít jejich sílu naplno pro své podnikání 

Cílem online kurzu je nejen porozumět řeči fontů, ale hlavně

VYBRAT KONKRÉTNÍ FONT

pro váš web, text, e-book. 

Nebude to teorie, vše si osaháte a prožijete. Naučíte se vnímat charakter fontů a využijete to v jakémkoli dalším textu, který napíšete. Vytvoříte si svou vlastní fontobanku, do které sáhnete, když budete psát pozvánku, příspěvek na FB nebo článek.

Díky Andree a psychologii fontů jsem pochopila, že nemusím dlouze pátrat při hledání fontů na web a pak dělat kompromisy, ale že je možné najít TEN, který přesně zapadne do mého záměru, protože existuje NĚKDO, kdo umí řeč fontů přeložit do lidštiny. Už nejsem ztracená, už vím, čeho se držet, a vyhmátnu tak vždy font, který podtrhne obsah mého sdělení.

Tereza Kramerováterezakramerova.cz

KDY JE KURZ PRO VÁS

  • Chcete vaše texty přesně zacílit na lidi, kteří hledají to, co nabízíte.
  • Chcete zaujmout čtenáře i na podvědomé úrovni.
  • Potřebujete fonty sladit s dalšími vizuálními prvky vašeho webu.

CO SE NAUČÍTE

  • Zorientujete se ve fontech, budete vědět, jaké a kdy vybírat.
  • Vyberete si font, který bude v souladu s vaším podnikáním a maximálně ho podpoří.
  • Pochopíte, jak pomocí fontů můžete ovlivňovat vnímání i chování čtenářů.

Kurz je momentálně uzavřen. Předpokládaný termín otevření je září 2018.

CHCI SE ZAPSAT NA SEZNAM ZÁJEMCŮ

Víte, co je nejvýraznějším prvkem v rozhodování lidí, zda se stanou vašimi klienty?
Není to rozum, jsou to EMOCE
A právě font má schopnost vystihnout emoce, které vaši ideální zákazníci potřebují cítit. 

Font o vašem podnikání prozradí víc, než si připouštíte. Jeho vzhled totiž podvědomě působí na každého, tedy i na vaše zákazníky.  Proto je velmi důležité si zvolit písmo, které bude mluvit stejně jako vy. Má vliv na to, jestli zákazník bude mít  důvěru u vás nakoupit.

Font je prostě nedílnou součástí vizuální identity úspěšné značky a stojí za to si ho vybrat s jasným záměrem.

Než jsem poznala Andreu, nikdy mě nenapadlo nad fonty přemýšlet. Dnes už rozumím tomu, proč se mi některé texty dokáží na první pohled dostat pod kůži a z jiných mě mrazí a rychle utíkám pryč. Andrea mě je naučila vnímat. Za to jsem nesmírně vděčná. Pomáhá mi to při vlastní prezentaci. Moje texty daleko lépe působí i na mé zákaznice. Pomáhají mi při komunikaci se zákaznicemi, tvorbě mých produktů i čtení cizích textů.

Renata Pekařováwww.onlineskolasiti.cz

Je jediný kurz v ČR, který vás naučí, jak používat fonty a jak využít jejich sílu naplno pro své podnikání.

SKLÁDÁ SE ZE 4 ČÁSTÍ

KOUZLO? 

Pochopíte, jak psychologie fontů funguje a proč jejich výběr přímo ovlivní podvědomí čtenářů. Ukážeme si, že i když to vypadá jako magie, kouzla v tom žádná nejsou. 

ALCHYMIE

Naučíte se pracovat s fonty v širším kontextu. Poznáte, jaká jsou pravidla pro jejich používání na webu, v dokumentu i na FB. Dostanete tipy na zaručené kombinace fontů a pochopíte, jak s jejich pomocí ideálně strukturovat text. 

ESENCE

Tři úrovně výběru fontu. Člověk, téma, font. Všechny jsou provázané a postupně vás dovedou k cíli. Nazývám je ESENCE, protože jsou esenciální pro správný výběr.

PROMĚNA

Budete moci sledovat proměnu jednoho webu krok za krokem a inspirovat se. Pomůže vám to překonat poslední nejistoty při konečném výběru fontu. 

Kurz je momentálně uzavřen. Předpokládaný termín otevření je září 2018.

CHCI SE ZAPSAT NA SEZNAM ZÁJEMCŮ

CHCETE VIDĚT, JAK SE DÁ S FONTY KOUZLIT? 

Když hledáte font pro originálního tvůrce...
(Po kliknutí se obrázek zvětší)

Původní font

Po změně fontu

Chtěla jsem doladit své kresby písmem a vytvořit tak něco, jako hotové dílo, obraz. Aby vyjádřilo lépe moje pocity směrem k zákaznicím a obohatilo nás všechny.

Tereza ŠťastnáTvůrce a majitelka e-shopu s originální módou

JEŠTĚ JEDNA INSPIRACE?

Když hledáte font pro expertku na vědomou ženskou krásu...
(Po kliknutí se obrázek zvětší)

Původní font

Font po změně

Chtěla jsem předat ženám emoci, že krása není něco povrchního, co se dá "zařídit" líčidly a makeupem. Má hlubší kořeny a ta pravá ženskost jde pouze zevnitř.

Michala Měřínskáwww.michalamerinska.cz

Kurz je momentálně uzavřen. Předpokládaný termín otevření je září 2018.

CHCI SE ZAPSAT NA SEZNAM ZÁJEMCŮ

JAK TO VŠECHNO FUNGUJE

Kurz poběží online, potrvá 3 týdny a jednotlivé lekce a úkoly se vám budou odkrývat postupně. Každý týden se věnujeme jedné esenci, ze kterých se nám poskládá výsledný font. Ke každé lekci vám pošlu i krátkou připomínku e-mailem, abyste nezapomněli.

  1. týden ČLOVĚK - hledáme, co bude font obsahovat z vás
  2. týden TÉMA - hledáme, který font nejlépe popíše vaše téma podnikání a zacílí na vaší cílovou skupinu
  3. týden FONT - učíme se řeči fontů a hledáme, který nejlépe popíše charakter vás i vašeho tématu

Ke studiu si nepotřebujete rezervovat žádný konkrétní čas. Po otevření lekce už vám zůstane přístupná napořád, a můžete si ji projít a nastudovat, kdykoli se vám to hodí. 

Facebooková uzavřená skupina
Po celou dobu můžete sdílet své pokroky, ptát se při nejasnostech a konzultovat váš výběr v uzavřené skupině na Facebooku. Vaši spolužáci i já vám poskytnou skvělou vazbu. 

KURZ ZAČÍNÁ 23. 4. 2018

Taháky a testy
Každá lekce obsahuje cvičení, úkol, test, který vám umožní jít co nejvíce do hloubky a najít tam charakteristiky vašeho fontu. Je potřeba jednat a všechno hned zkoušet v praxi. Když si celý kurz jenom pročtete, nebude vám na nic. 

Bonusy
K jednotlivým tématům i v samostatné lekci dostanete různé bonusy. Budou to většinou praktické návody, ale i bonusy hostů, které vám ukážou vliv fontů v širších souvislostech. 

 

TO NENÍ VŠECHNO

Vím, jaké otázky řeší klienti během výběru fontu a tak jsem odpovědi na ně zařadila do bonusů. Přizvala jsem i milé hosty, kteří vám s některými z nich pomohou. Každý z nich je ve svém oboru jedinečný.

VÍT PROKŮPEK

je profesionálním vyjednavačem a odborníkem na psychologii ovlivňování, lektorem, konzultantem a koučem působícím na mezinárodní úrovni. Je autorem knihy "Psychologie ovlivňování".


LUCIE KOLAŘÍKOVÁ

Lucie vystudovala interkulturní, manažerskou a klinickou psychologii na univerzitě v Regensburgu. Je to žena, která dlouhá léta učí lidi, jak být sám sebou. 


PETRA VYMĚTALOVÁ

Petra je dokonalý průvodce při technických nesnázích. Ukáže vám, jak změnit fonty v různých wordpressových šablonách.


Nenaučíte se "pouze" vybírat font, ale dozvíte se také pravidla, jak s ním dál zacházet. Proto je velmi důležitá lekce ALCHYMIE, kde se mimo jiné dozvíte:

  • o psychologii barev (jak sladit dojem vyvolávaný fonty a barvami),
  • o vhodných a nevhodných kombinacích dvou a více fontů,
  • jak dosáhnout harmonie ve vizuálním projevu. 

Zní to zajímavě? Bude to zajímavé!

Pokud jako podnikatel chcete, aby klient opravdu poznal vás, vaší firmu a její duši, pak si nechte ušít fonty na míru. Když jsem tvořila kurz Začni hořet, chtěla jsem, aby klient cítil jistotu, serióznost, důvěru i podporu. Zkrátka vše, o čem vím, že jsem já a kurz, a do slov to nedáte. Andrejka mi svým skvělým citem vybrala font, který za mě „mluví“. Každý člověk vnímá podprahově. Dělá si o vás obrázek. Vnímá, jak mu je a jestli vám může důvěřovat, když čte váš web nebo e-mail. Je to právě font, který promluví vašim pravým jazykem, aniž byste museli kohokoli přesvědčovat.

Lenka Pavlíková

CO ZA TO? 

Tento jedinečný online kurz, který vás naučí rozumět řeči fontů, stojí: 

3 500 Kč

Za tuto cenu získáte vědomosti, které vám nikdo jiný na světě v takto ucelené formě nepředá. A můžete se k nim vracet pokaždé, když budete psát jakýkoli text. 

Jsem si jistá, že se vám vynaložená částka na kurz velmi rychle vrátí díky zvýšené poptávce po vašich službách. Pocit, jaký získáte z vašeho webu bude k nezaplacení. 

Kurz je momentálně uzavřen. Předpokládaný termín otevření je září 2018.

CHCI SE ZAPSAT NA SEZNAM ZÁJEMCŮ

Přihlášky kurzu uzavíráme 8. 4. 2017

Pokud kurz nesplní vaše očekávání, nabízím garanci spokojenosti - pokud se ozvete do 14 dní od zahájení kurzu, vrátím vám peníze zpět. 

  • Vyberete si svůj font.
  • Naučíte se poznat fonty, které podpoří vaši autenticitu.
  • Naučíte se poznat obecný charakter fontů, abyste mohli předávat své emoce.
  • Podrobně se seznámíte s 15 volně dostupnými fonty, ze kterých si můžete poskládat svou fontobanku. 

Naučíte se použít fonty tak, abyste se v tom, co píšete, cítili dobře. Aby vaše texty byly v souladu s vámi i s tématem, ve kterém podnikáte.

DALŠÍ DŮLEŽITÉ INFORMACE:

KURZ JSEM TVOŘILA PRO ŽENY

Proč právě pro ženy, najdete v odpovědích na konci stránky. Pokud si kurz chce koupit i muž, je v něm vítán.

KURZ JE ONLINE

Dostanete přístup do členské sekce mého webu (uživatele a heslo) a můžete se přihlásit kdekoli, kde bude internet. Postupně se vám budou otevírat jednotlivé lekce a přístup do nich vám zůstane. 

HARMONOGRAM

Kurzem neprojdete naráz ani za dva dny. Je rozdělený po krátkých úsecích tak, abyste postupovaly postupně, úroveň po úrovni, a měly čas si projít všechny kroky. Každý má svůj smysl. 

OBSAH

Nebude to pouze teorie, naopak. Kurz je zaměřený tak, abyste si vše prožily a osahaly. Každá lekce obsahuje cvičení, úkol, test, který vám umožní jít co nejvíce do hloubky a najít tam charakteristiky vašeho fontu. 

SDÍLENÍ

Dojmy, výsledky testů i otázky budete moci sdílet ve zvláštní FB skupině. Budete tak mít zpětnou vazbu od spolužaček a mou podporu, abyste mohly vybrat opravdu ten pravý font.

Ty nejlepší proměny pak ráda pošlu do světa - váš web nasdílím u sebe na Facebookové stránce i pošlu mezi lidi, kteří odebírají mé e-maily. 

 

ZAJÍMÁ VÁS ZKUŠENOST LIDÍ, KTEŘÍ NAŠLI SVŮJ FONT? 

Díky Andree jsem si uvědomila, s jakými fonty je mi dobře, které příjemně ladí k mé nátuře a k mému tématu. A konečně mám nějaké záchytné body, které mi pomáhají vytušit, co se vlastně kdy hodí, a co ne. Napadlo vás někdy, že fonty mají v textu vlastně úplně stejnou funkci, jakou má v osobním kontaktu neverbální komunikace? Dřív jsem znala tak maximálně Calibri a Arial, a stejně jsem si s nimi nevěděla rady. Teď se nebojím trochu víc „rozšoupnout“, když si to situace žádá, ale zároveň vím, jak na to, abych se moc neurvala ze řetězu a pořád vše jako celek dávalo smysl.

Lucie Koubekwww.copykiller.cz

Sleduju Andreu prakticky od začátku její “fontocesty”. Měla jsem vždy sklon vypiplávat písmo na webu nebo kdekoliv jinde.Tehdy jsem možná jen podvědomě tušila, že je to důležité. Nicméně hlubší vědomé zamyšlení přišlo až s Andreou a jejím zkoumáním fontů... Začala jsem se nejen na své weby koukat ještě jinýma očima. Andrea ví, co dělá, má cit pro krásu, detail a vhled do hlubších krajin našich životů. Písmo nás ovlivňuje na každém kroku, aniž si to uvědomujeme. Jsem vděčná za její práci.

Lada Věntusováwww.zenavhedvabi.cz

Asi si málokdy uvědomíme, proč se nám některé texty čtou lépe a jiné hůře nebo proč se nám ty či ony stránky líbí nebo nelíbí. Výběr fontu textu, nadpisu, popisu atd. v tom hraje obrovskou roli. Font dokáže vystihnout naši náladu, životní postoj nebo vnitřní nastavení a proto je dobré jeho výběru věnovat trochu pozornosti. Andrea dokázala nalézt způsob, jak vám vliv fontů přiblížit.

Tereza Pyrchalová - Žáčkováhttp://terezapyrchalova.cz

Děkuji Andree Grigerové za to, že jsem mohla díky našim společným toulkám krajinou fontů, pojmenovat a vyjádřit to, co jsem intuitivně věděla a tušila již celý dlouhý čas. Konečně jsem našla font, ve kterém se snoubí moje láska k cizím jazykům, knihám a moudrosti, která je v nich skrytá.

Mirka Smíškováhttp://www.goldenkey.cz/

Vybrat správný font bylo pro mě zoufalství – na jednu stranu jsem měla přesnou představu, co chci, na druhou stranu to nemohla najít. Andrea mi pomohla s obojím – pojmenovala mou představu a vtělila ji do několika tipů na konkrétní fonty. Stejně jako vyjadřujeme svou osobnost tím, jaké šaty oblékáme, tak také vyjadřujeme, kdo jsme pomocí fontů, do nichž oblékneme svůj text nebo web. Fonty jsou takovou neverbální komunikací našeho psaného světa.

Olga Plíčkováwww.olgaplickova.cz

Nikdy jsem si nepotrpěla na nějaké texty a už vůbec ne na extra úpravu. Když jsem vydávala knihu bylo to pro mě tak důležité, že jsem se na to začala dívat úplně jinak. Chtěla jsem prostě osobitý nadpis, aby vyjadřoval to, co je v knize a co chci knihou sdělit. Najednou jsem vnímala, že i font má duši, že na mě mluví svým jazykem a že dokáže vyjádřit mé pocity, které jsem napsala do knihy. Takový to byl rozdíl, když jsem požádala Andreu o pomoc s výběrem fontů. Až pak jsem se cítila dobře.

Růžena Nekudováwww.ruzenanekudova.cz

Celý život jsem používala Ariel a Times New Roman, protože jsem psala jenom obyčejné texty ve Wordu v práci. Jakmile jsem začala podnikat, spektrum mých textů se rozšířilo (webovky, příspěvky na facebook, propagační materiály apod.). A tehdy mi tyhle dva fonty přestaly stačit. Potřebovala jsem, aby text ladil jak se zákazníkem, tak se mnou, a to nejen obsahem, ale i svým vzhledem. Naštěstí jsem potkala inspirativní Andreu, která řeči písma rozumí a navíc umí tuto dovednost předávat ostatním.

Hana Kučováwww.hanakucova.cz

OTÁZKY, KTERÉ VÁS MOŽNÁ NAPADNOU: 

PROČ JE KURZ URČENÝ ŽENÁM?

Protože 90 % mých klientů jsou právě ony. Vybírají font se stejnou pečlivostí, jako vybírají doplňky či oblečení. Ví, že na detailu záleží. Prostě jsem ho automaticky psala pro své klientky. 🙂 Druhý důvod je, že v kurzu pracujeme se sadou 15 fontů. Vybrala jsem je pečlivě tak, aby byly schopné popsat různé typy žen. Kdybych vybírala fonty, které by byly pro muže i ženy, musel by výběr být povrchnější a obecnější. A to jsem nechtěla. Nicméně principy, které v kurzu jsou vysvětlené, platí samozřejmě pro ženy i muže. Takže si ho mohou s klidem koupit a jsem si jistá, že jim pomůže stejně jako ženám.

JSEM POČÍTAČOVÁ BLONDÝNA, BUDE MI KURZ CO PLATNÝ?

Kurz je spíše o nacházení odpovědí na důležité otázky o vás a vašem podnikání. Pokud je potřeba cokoli dělat na počítači, postup je podrobně vysvětlený. Nebojte se, určitě to zvládnete.

CO KDYŽ SE MI NEPODAŘÍ ŽÁDNÝ FONT VYBRAT?

Velmi často slyším od klientek zpětnou vazbu, že i když původně chtěly pouze vybrat font, tak zjistily, že mnohem hodnotnější byl pro ně proces jeho výběru. Budu vás nutit zamyslet se nad vašimi hodnotami, nad tématem vašeho podnikání, nad tím, co chcete druhým sdělit. Je možné, že nevyberete font proto, že si budete muset něco z toho více ujasnit a promyslet. A to je dobrá cesta.

JAK TO VŠECHNO VÍTE?

Studovala jsem výtvarnou výchovu na vysoké škole v Brně a ve Francii. Mám zažité kombinace barev, písmo v různých podobách. Poslední tři roky jsem se specializovala na psychologii fontů, která mne fascinuje. Zkoumala jsem přes stovku lidí ve stovkách hodin konzultací. Vím, jak reagují jednotlivé typy lidí na jednotlivé typy fontů. Teď jsem to zpracovala do formy, kterou může zvládnout každý.

PROČ BYCH SI MĚLA VYBRAT KURZ, KDYŽ MŮŽU MÍT KONZULTACI, KDE MI FONT VYBERETE?

Při konzultaci za vás hodně práce odvedu já, to je pravda. Ale nedozvíte se spoustu informací, které jsou zpracované v kurzu. Na konzultaci vybereme font pro jedno téma. Kurz vám zůstane a můžete se k němu kdykoli vracet a vybírat fonty pro další weby a další témata. Navíc ho budu aktualizovat o nové poznatky.

Máte otázky? Pište na andrea@grigerova.cz, telefon 776 106 282

Andrea Grigerová