- Ráda byste byla i v online světě sama sebou?
- Nelíbí se vám studené texty bez emocí, ale zároveň nestojíte o kudrlinky?
- Chcete si přitáhnout ty správné lidi?
Je jediný kurz v ČR, který vás naučí, jak používat fonty a jak využít jejich sílu naplno pro své podnikání.
SKLÁDÁ SE ZE 3 ČÁSTÍ
KOUZLO?
Pochopíte, jak psychologie fontů funguje a proč jejich výběr přímo ovlivní podvědomí čtenářů. Ukážeme si, že i když to vypadá jako magie, kouzla v tom žádná nejsou.
ESENCE
Tři úrovně výběru fontu. Člověk, téma, font. Všechny jsou provázané a postupně vás dovedou k cíli. Nazývám je ESENCE, protože jsou esenciální pro správný výběr.
ALCHYMIE
Naučíte se pracovat s fonty v širším kontextu. Poznáte, jaká jsou pravidla pro jejich používání na webu, v dokumentu i na FB. Dostanete tipy na zaručené kombinace fontů a pochopíte, jak s jejich pomocí ideálně strukturovat text.
Font o vašem podnikání prozradí víc, než si připouštíte. Jeho vzhled totiž podvědomě působí na každého, tedy i na vaše zákazníky. Proto je velmi důležité si zvolit písmo, které bude mluvit stejně jako vy. Má vliv na to, jestli zákazník bude mít důvěru u vás nakoupit.
Font je nedílnou součástí vizuální identity úspěšné značky a stojí za to si ho vybrat s jasným záměrem.
Cílem online kurzu je nejen porozumět řeči fontů, ale hlavně
VYBRAT KONKRÉTNÍ FONT
pro váš web, text, e-book.
Nebude to teorie, vše si osaháte a prožijete. Naučíte se vnímat charakter fontů a využijete to v jakémkoli dalším textu, který napíšete. Vytvoříte si svou vlastní fontobanku, do které sáhnete, když budete psát pozvánku, příspěvek na FB nebo článek.
Díky Andree a psychologii fontů jsem pochopila, že nemusím dlouze pátrat při hledání fontů na web a pak dělat kompromisy, ale že je možné najít TEN, který přesně zapadne do mého záměru, protože existuje NĚKDO, kdo umí řeč fontů přeložit do lidštiny. Už nejsem ztracená, už vím, čeho se držet, a vyhmátnu tak vždy font, který podtrhne obsah mého sdělení.
KDY JE KURZ PRO VÁS
- Chcete vaše texty přesně zacílit na lidi, kteří hledají to, co nabízíte.
- Chcete zaujmout čtenáře i na podvědomé úrovni.
- Potřebujete fonty sladit s dalšími vizuálními prvky vašeho webu.
CO SE NAUČÍTE
- Zorientujete se ve fontech, budete vědět, jaké a kdy vybírat.
- Vyberete si font, který bude v souladu s vaším podnikáním a maximálně ho podpoří.
- Pochopíte, jak pomocí fontů můžete ovlivňovat vnímání i chování čtenářů.
Kurz je momentálně uzavřen. Předpokládaný termín otevření je jaro 2020.
Andrea Grigerová
CHCETE VIDĚT, JAK SE DÁ S FONTY KOUZLIT?
Když hledáte font pro originálního tvůrce...
(Po kliknutí se obrázek zvětší)
Chtěla jsem doladit své kresby písmem a vytvořit tak něco, jako hotové dílo, obraz. Aby vyjádřilo lépe moje pocity směrem k zákaznicím a obohatilo nás všechny.
JAK TO VŠECHNO FUNGUJE
Kurz poběží online, potrvá 3 týdny a jednotlivé lekce a úkoly se vám budou odkrývat postupně. Každý týden se věnujeme jedné esenci, ze kterých se nám poskládá výsledný font. Ke každé lekci vám pošlu i krátkou připomínku e-mailem, abyste nezapomněli.
- týden ČLOVĚK - hledáme, co bude font obsahovat z vás
- týden TÉMA - hledáme, který font nejlépe popíše vaše téma podnikání a zacílí na vaší cílovou skupinu
- týden FONT - učíme se řeči fontů a hledáme, který nejlépe popíše charakter vás i vašeho tématu
Ke studiu si nepotřebujete rezervovat žádný konkrétní čas. Po otevření lekce už vám zůstane přístupná napořád, a můžete si ji projít a nastudovat, kdykoli se vám to hodí.
Facebooková uzavřená skupina
Po celou dobu můžete sdílet své pokroky, ptát se při nejasnostech a konzultovat váš výběr v uzavřené skupině na Facebooku. Vaši spolužáci i já vám poskytnou skvělou vazbu.
KURZ ZAČÍNÁ na jaře 2020
Taháky a testy
Každá lekce obsahuje cvičení, úkol, test, který vám umožní jít co nejvíce do hloubky a najít tam charakteristiky vašeho fontu. Je potřeba jednat a všechno hned zkoušet v praxi. Když si celý kurz jenom pročtete, nebude vám na nic.
CO ZA TO?
Tento jedinečný online kurz, který vás naučí rozumět řeči fontů, stojí:
2 500 Kč
Za tuto cenu získáte vědomosti, které vám nikdo jiný na světě v takto ucelené formě nepředá. A můžete se k nim vracet pokaždé, když budete psát jakýkoli text.
Jsem si jistá, že se vám vynaložená částka na kurz velmi rychle vrátí díky zvýšené poptávce po vašich službách. Pocit, jaký získáte z vašeho webu bude k nezaplacení.
Kurz je momentálně uzavřen. Předpokládaný termín otevření je jaro 2020
DALŠÍ DŮLEŽITÉ INFORMACE:
KURZ JSEM TVOŘILA PRO ŽENY
Proč právě pro ženy, najdete v odpovědích na konci stránky. Pokud si kurz chce koupit i muž, je v něm vítán.
KURZ JE ONLINE
Dostanete přístup do členské sekce mého webu (uživatele a heslo) a můžete se přihlásit kdekoli, kde bude internet. Postupně se vám budou otevírat jednotlivé lekce a přístup do nich vám zůstane.
HARMONOGRAM
Kurzem neprojdete naráz ani za dva dny. Je rozdělený po krátkých úsecích tak, abyste postupovaly postupně, úroveň po úrovni, a měly čas si projít všechny kroky. Každý má svůj smysl.
OBSAH
Nebude to pouze teorie, naopak. Kurz je zaměřený tak, abyste si vše prožily a osahaly. Každá lekce obsahuje cvičení, úkol, test, který vám umožní jít co nejvíce do hloubky a najít tam charakteristiky vašeho fontu.
SDÍLENÍ
Dojmy, výsledky testů i otázky budete moci sdílet ve zvláštní FB skupině. Budete tak mít zpětnou vazbu od spolužaček a mou podporu, abyste mohly vybrat opravdu ten pravý font.
ZAJÍMÁ VÁS ZKUŠENOST LIDÍ, KTEŘÍ NAŠLI SVŮJ FONT?
Díky Andree jsem si uvědomila, s jakými fonty je mi dobře, které příjemně ladí k mé nátuře a k mému tématu. A konečně mám nějaké záchytné body, které mi pomáhají vytušit, co se vlastně kdy hodí, a co ne. Napadlo vás někdy, že fonty mají v textu vlastně úplně stejnou funkci, jakou má v osobním kontaktu neverbální komunikace? Dřív jsem znala tak maximálně Calibri a Arial, a stejně jsem si s nimi nevěděla rady. Teď se nebojím trochu víc „rozšoupnout“, když si to situace žádá, ale zároveň vím, jak na to, abych se moc neurvala ze řetězu a pořád vše jako celek dávalo smysl.
Sleduju Andreu prakticky od začátku její “fontocesty”. Měla jsem vždy sklon vypiplávat písmo na webu nebo kdekoliv jinde.Tehdy jsem možná jen podvědomě tušila, že je to důležité. Nicméně hlubší vědomé zamyšlení přišlo až s Andreou a jejím zkoumáním fontů... Začala jsem se nejen na své weby koukat ještě jinýma očima. Andrea ví, co dělá, má cit pro krásu, detail a vhled do hlubších krajin našich životů. Písmo nás ovlivňuje na každém kroku, aniž si to uvědomujeme. Jsem vděčná za její práci.
Asi si málokdy uvědomíme, proč se nám některé texty čtou lépe a jiné hůře nebo proč se nám ty či ony stránky líbí nebo nelíbí. Výběr fontu textu, nadpisu, popisu atd. v tom hraje obrovskou roli. Font dokáže vystihnout naši náladu, životní postoj nebo vnitřní nastavení a proto je dobré jeho výběru věnovat trochu pozornosti. Andrea dokázala nalézt způsob, jak vám vliv fontů přiblížit.
Děkuji Andree Grigerové za to, že jsem mohla díky našim společným toulkám krajinou fontů, pojmenovat a vyjádřit to, co jsem intuitivně věděla a tušila již celý dlouhý čas. Konečně jsem našla font, ve kterém se snoubí moje láska k cizím jazykům, knihám a moudrosti, která je v nich skrytá.
Vybrat správný font bylo pro mě zoufalství – na jednu stranu jsem měla přesnou představu, co chci, na druhou stranu to nemohla najít. Andrea mi pomohla s obojím – pojmenovala mou představu a vtělila ji do několika tipů na konkrétní fonty. Stejně jako vyjadřujeme svou osobnost tím, jaké šaty oblékáme, tak také vyjadřujeme, kdo jsme pomocí fontů, do nichž oblékneme svůj text nebo web. Fonty jsou takovou neverbální komunikací našeho psaného světa.
Nikdy jsem si nepotrpěla na nějaké texty a už vůbec ne na extra úpravu. Když jsem vydávala knihu bylo to pro mě tak důležité, že jsem se na to začala dívat úplně jinak. Chtěla jsem prostě osobitý nadpis, aby vyjadřoval to, co je v knize a co chci knihou sdělit. Najednou jsem vnímala, že i font má duši, že na mě mluví svým jazykem a že dokáže vyjádřit mé pocity, které jsem napsala do knihy. Takový to byl rozdíl, když jsem požádala Andreu o pomoc s výběrem fontů. Až pak jsem se cítila dobře.
Celý život jsem používala Ariel a Times New Roman, protože jsem psala jenom obyčejné texty ve Wordu v práci. Jakmile jsem začala podnikat, spektrum mých textů se rozšířilo (webovky, příspěvky na facebook, propagační materiály apod.). A tehdy mi tyhle dva fonty přestaly stačit. Potřebovala jsem, aby text ladil jak se zákazníkem, tak se mnou, a to nejen obsahem, ale i svým vzhledem. Naštěstí jsem potkala inspirativní Andreu, která řeči písma rozumí a navíc umí tuto dovednost předávat ostatním.
OTÁZKY, KTERÉ VÁS MOŽNÁ NAPADNOU:
PROČ JE KURZ URČENÝ ŽENÁM?
JSEM POČÍTAČOVÁ BLONDÝNA, BUDE MI KURZ CO PLATNÝ?
CO KDYŽ SE MI NEPODAŘÍ ŽÁDNÝ FONT VYBRAT?
JAK TO VŠECHNO VÍTE?
PROČ BYCH SI MĚLA VYBRAT KURZ, KDYŽ MŮŽU MÍT KONZULTACI, KDE MI FONT VYBERETE?
Máte otázky? Pište na andrea@grigerova.cz, telefon 776 106 282
Andrea Grigerová