VÝSLEDEK:

JSTE OSOBNOST
AUTENTICKÁ NĚKDY REBEL

VÝSLEDEK:

JSTE OSOBNOST
AUTENTICKÁ NĚKDY REBEL

I když působíte velmi žensky, máte sílu a energii muže. Nejdůležitější pro vás je autenticita, být svá, nezapadnout do šedého davu a průměru. Máte odvahu vystoupit z řady, dělat nečekaná rozhodnutí a dokonce je často i měnit. No a co. Změna je život.

Proměnlivost je vaší součástí a nedočkáme se od vás stereotypů nebo zaběhaných zvyků. Nejvíce se bojíte přízemnosti, nudného stereotypu a bezmyšlenkovitého následování pravidel a tradic. 

Podle toho, jestli jste spíš introvert nebo extrovert, se můžete najít v: 

  • Citlivkách, které mají silně vyvinutou intuici, cit pro velmi jemné nuance života. Vaše rebelství není o extravaganci, ani ho netoužíte ukazovat celému světu, často je spíš v postojích, názorech, které jdou proti proudu anebo v detailech, špercích, doplňcích. Mnoho z nich je vaše srdcovka a poznávací znamení. Nesnášíte "takhle to má být, lidi to tak chtějí", i za cenu sebezničení uděláte raději opak.
    VAŠE HODNOTY: intuice, opravdovost, upřímnost, cit pro detail.
  • Hvězdách, pro které je noční můra zapadnout do šedi a nudy. Velmi často silně extrovertní, máte potřebu být vidět. Máte sebevědomí a nebojíte se vyčnívat a být odlišní od všeho a od všech. Milujete změnu, rychlost, aktivitu. Nemíváte mnoho oblíbených kousků, které byste si vzali na sebe vícekrát, změna je život a vy ho chcete žít. Nemáte rádi usedlost, ledové královny, něžnou romantiku, zdrženlivost a opatrný přístup.   
    VAŠE HODNOTY: sebevědomí, energie, změna, odvaha
  • Rebelech, pro které je na prvním místě potřeba být naplno sám sebou, bez zbytečných zabředávání do emocí a hloubání. Jste jací jste a rádi to narovinu ukážete. A tak trošku vás baví i provokovat a jít cíleně proti proudu. Také nesnášíte „takhle to má být“..., stejně jako Citlivky, ale u vás nemůže být řeč o sebezničení, když uděláte pravý opak. Vy si rebelii naopak užíváte. 
    VAŠE HODNOTY: nezávislost, pragmatičnost, akce.

 

U všech typů převládá na první dobrou mužský princip. Je v podvědomí nahoře, zodpovědný za první reakce, které jsou racionální nebo sebevědomé. Pokud se cítíte bezpečně, dostává se ke slovu i ženský princip, který je schovaný uvnitř a je stejně silný, jako ten mužský navenek. Velmi silné emoce, u kterých si nejste jisti, jestli je pustit ven.

Často působíte navenek jinak, než se cítíte, máte velmi bohatý vnitřní svět. Uvnitř jste emoční, spontánní, citliví - ale navenek často přejímáte mužský racionální nebo sebevědomý postoj. Oceňujete u sebe i u druhých osobitost, kterou tvoří detaily, kterých by si ostatní ani nevšimli.

Vaše přednosti:

  • autenticita
  • originalita
  • odvaha
  • smysl pro detail
  • smysl pro efekt
  • intuice
  • nápady, kreativita
  • proměnlivost

Chcete vědět, jak tyto silné stránky i hodnoty komunikovat klientům?

Vyberte si font, který to zvládne za vás!

Vybrat ho můžeme spolu anebo si pořiďte FONTOTÉKU, online katalog českých fontů, tříděný podle výsledků FontoKvízu a s detailním popisem pro koho se hodí a pro koho ne.
Podívejte se na 3 ukázky, přímo z Fontotéky: 

1. Citlivka

Jak působí FRAUNCES? Klikněte >>>

Font krásný, ženský, elegantní. Patková klasika. Anebo ne? Fraunces dovedla hraní s detaily k dokonalosti. „No počkat, něco je tam divně,“ řekne klasická dáma. „Takové ‚N‘ jen přes mou mrtvolu, vždyť má nohu našišato!“ Z elegantní dámy udělala pomocí pár detailů hravou a rozpustilou ženu, která se nebojí udělat stojku na hlavě (no podívejte se na to „S“!) anebo si koketně hodí „N“ožku přes nožku. Zdá se vám to málo? Tak se mrkněte na její kurzívu, to se buď osypete, anebo se beznadějně zamilujete. Na první pohled krásný, elegantní patkový font. Stará škola, jemný kontrast, klasické proporce písem, delikátní patky. Balancuje na hraně mezi luxusní kaligrafií a typografií. V kurzívě hraje na výrazně ženskou, zdobnou notu, tak trošku secesní ve své zdobnosti. Krásně by seděl k florálním motivům. Ale právě ty boží detaily vnáší do krásy a elegance i hravost, rozpustilost, porušování pravidel. A tím je Fraunces jedinečná. Bude sedět ženám, které vyznávají klasiku, krásu, eleganci, ale nechtějí být vážné a důstojné. Líbí se jim sem tam porušit pravidlo a nevypadat přitom jako rebel nebo klaun. Zachovat si důstojnost, ale dovolit si rozpustilé jiskřičky v očích. Naopak tik v oku z ní budou mít muži, na ně je moc zdobná, a ženy milující řád. Nesedne ani lidem, kteří vyhledávají neformální nebo živelně tvůrčí styl. A už vůbec ne sucharům, kteří chtějí hlavně informace a data!

2. Hvězda

Jak působí LAST FACTORY? Klikněte >>>

Hledáte ručně psaný font, který nebude příliš sladký, ale zároveň v němu budou emoce? Takový, který není uhlazený, pravidelný, ale přitom je „hezký“? Font, který zároveň funguje jako originální doplněk k jednoduchým bezpatkovým nebo patkovým fontům a dodává jim šmrnc a originalitu? Tak to všechno najdete u Last Factory. Taková sympatická imidžovka 🙂 Font moderní, výrazného charakteru, který má tu smůlu, že za chvíli vyjde z módy. Splňuje podmínky aktuálního trendu letteringu a kaligrafie. Přes tuto tendenčnost je ale velmi sympatický. Nehraje si na dokonalost, je v něm volnost, chaos i neposlušnost písmen, která tančí jako noty na osnově. Stejně tak horizontální tahy a kličky jsou rozmáchlé, dovolují si prostor a lehkou nedbalost. Díky tomu Last Factory působí svěže, esteticky krásně a přitom ležérně. I když bude silně provokovat pořádkumilovné a pečlivé osoby, není úplně chaotický. Dodržuje řád a pravidelnost, má uzavřená písmena, která drží směr a jasnou dynamiku. Bude mít určitě odpůrce, kteří mu budou vyčítat špatnou čitelnost, hraní na efekt, snahu zalíbit se. Hodit se bude lidem, kteří se nechtějí nechat svázat klasikou, potřebují se rozmáchnout a vybočit z řady, ale ne v rámci provokace a extrémní originality. Využijí jeho lehkosti a tanečního kroku v tématech, která ho ocení.

3. Rebel

Jak působí ELEGANT TYPEWRITER? Klikněte >>>

Elegant Typewriter je dílo Lukáše Krákory, který se na fonty ve stylu psacího stroje specializuje. Nadpisový font, který díky své šířce a vyšší střední výšce působí elegantněji než klasický psací stroj. Na druhou stranu to s elegancí zase tolik nepřehání a stále si zachovává rozpité okraje a nerovnoměrnou linku tahů. V čem ale ve své kategorii vyčnívá, to je počet řezů. Už jste někdy viděli psací stroj, který dokáže tisknout písmena tenká, středně tučná a tučná? Neviděli? Tak jste ho právě našli. Na hrátky s nadpisy a podnadpisy ideální, pokud se rozhodnete pro nezávislý novinářský styl. Elegant Typewriter se hodí pro lidi, kteří jsou nezávislí, rádi rebelují, tváří se drsně, ale potřebují něco speciálního. Třeba kapku elegance, která tu drsnost naředí. Sedne i modernímu spisovateli, který už sice shrbený nedatluje do psacího stroje, ale přesto by rád alespoň v duchu cítil čerň jeho pásky.

FONTY VÁM PŘITÁHNOU NEBO ODRADÍ KLIENTY

Pokud vás zaujalo, kolik toho na sebe prozradíte výběrem 12 fontů, tak věřte, že to  není náhoda. Kvíz je založený na zkušenostech ze stovek konzultací. Konzultace nabízím od roku 2017, kdy jsem založila obor Psychologie fontů®. 

Výběrem písma na web, předáváte jasné a konkrétní informace o vaší značce podvědomí klienta.
Můžete si cíleně vybrat takové, kterými přitáhnete ideálního zákazníka a odradíte potížisty.

Fonty na nás působí jak svým vzhledem, tak díky asociacím, které v nás probouzí. Sklon písma, řád, chaos, křivky, mezery, poměry výšky a šířky písmen, to vše hraje roli a okamžitě ovlivňuje naše vnímání. A vzbudí EMOCE. A emoce hrají ve světě marketingu a podnikání klíčovou roli. Díky nim dokážete oslovit konkrétní cílovou skupinu, přitáhnout pozornost tam, kde potřebujete (třeba na to správné tlačítko) anebo vyhrát prezidentské volby. 

Zkrátka a dobře, v online i offline světě není možné oddělit formu a obsah textu, a z marketingového hlediska dokáže právě font sám o sobě zásadně zásadně ovlivnit to, jak vnímáme obsah sdělení. Je v něm důvěra a spolehlivost, nebo lehkost a nadsázka?