I když působíte velmi žensky, máte sílu a energii muže. Nejdůležitější pro vás je autenticita, být svá, nezapadnout do šedého davu a průměru. Máte odvahu vystoupit z řady, dělat nečekaná rozhodnutí a dokonce je často i měnit. No a co. Změna je život.
Proměnlivost je vaší součástí a nedočkáme se od vás stereotypů nebo zaběhaných zvyků. Nejvíce se bojíte přízemnosti, nudného stereotypu a bezmyšlenkovitého následování pravidel a tradic.
Podle toho, jestli jste spíš introvert nebo extrovert, se můžete najít v:
- Citlivkách, které mají silně vyvinutou intuici, cit pro velmi jemné nuance života. Vaše rebelství není o extravaganci, ani ho netoužíte ukazovat celému světu, často je spíš v postojích, názorech, které jdou proti proudu anebo v detailech, špercích, doplňcích. Mnoho z nich je vaše srdcovka a poznávací znamení. Nesnášíte "takhle to má být, lidi to tak chtějí", i za cenu sebezničení uděláte raději opak.
VAŠE HODNOTY: intuice, opravdovost, upřímnost, cit pro detail. - Hvězdách, pro které je noční můra zapadnout do šedi a nudy. Velmi často silně extrovertní, máte potřebu být vidět. Máte sebevědomí a nebojíte se vyčnívat a být odlišní od všeho a od všech. Milujete změnu, rychlost, aktivitu. Nemíváte mnoho oblíbených kousků, které byste si vzali na sebe vícekrát, změna je život a vy ho chcete žít. Nemáte rádi usedlost, ledové královny, něžnou romantiku, zdrženlivost a opatrný přístup.
VAŠE HODNOTY: sebevědomí, energie, změna, odvaha - Rebelech, pro které je na prvním místě potřeba být naplno sám sebou, bez zbytečných zabředávání do emocí a hloubání. Jste jací jste a rádi to narovinu ukážete. A tak trošku vás baví i provokovat a jít cíleně proti proudu. Také nesnášíte „takhle to má být“..., stejně jako Citlivky, ale u vás nemůže být řeč o sebezničení, když uděláte pravý opak. Vy si rebelii naopak užíváte.
VAŠE HODNOTY: nezávislost, pragmatičnost, akce.
U všech typů převládá na první dobrou mužský princip. Je v podvědomí nahoře, zodpovědný za první reakce, které jsou racionální nebo sebevědomé. Pokud se cítíte bezpečně, dostává se ke slovu i ženský princip, který je schovaný uvnitř a je stejně silný, jako ten mužský navenek. Velmi silné emoce, u kterých si nejste jisti, jestli je pustit ven.
Často působíte navenek jinak, než se cítíte, máte velmi bohatý vnitřní svět. Uvnitř jste emoční, spontánní, citliví - ale navenek často přejímáte mužský racionální nebo sebevědomý postoj. Oceňujete u sebe i u druhých osobitost, kterou tvoří detaily, kterých by si ostatní ani nevšimli.
Vaše přednosti:
- autenticita
- originalita
- odvaha
- smysl pro detail
- smysl pro efekt
- intuice
- nápady, kreativita
- proměnlivost
Chcete vědět, jak tyto silné stránky i hodnoty komunikovat klientům?
Vyberte si font, který to zvládne za vás!
Vybrat ho můžeme spolu anebo si pořiďte FONTOTÉKU, online katalog českých fontů, tříděný podle výsledků FontoKvízu a s detailním popisem pro koho se hodí a pro koho ne.
Podívejte se na 3 ukázky, přímo z Fontotéky:
1. Citlivka
Jak působí FRAUNCES? Klikněte >>>
2. Hvězda
Jak působí LAST FACTORY? Klikněte >>>
3. Rebel
Jak působí ELEGANT TYPEWRITER? Klikněte >>>
FONTY VÁM PŘITÁHNOU NEBO ODRADÍ KLIENTY
Pokud vás zaujalo, kolik toho na sebe prozradíte výběrem 12 fontů, tak věřte, že to není náhoda. Kvíz je založený na zkušenostech ze stovek konzultací. Konzultace nabízím od roku 2017, kdy jsem založila obor Psychologie fontů®.
Výběrem písma na web, předáváte jasné a konkrétní informace o vaší značce podvědomí klienta.
Můžete si cíleně vybrat takové, kterými přitáhnete ideálního zákazníka a odradíte potížisty.
Fonty na nás působí jak svým vzhledem, tak díky asociacím, které v nás probouzí. Sklon písma, řád, chaos, křivky, mezery, poměry výšky a šířky písmen, to vše hraje roli a okamžitě ovlivňuje naše vnímání. A vzbudí EMOCE. A emoce hrají ve světě marketingu a podnikání klíčovou roli. Díky nim dokážete oslovit konkrétní cílovou skupinu, přitáhnout pozornost tam, kde potřebujete (třeba na to správné tlačítko) anebo vyhrát prezidentské volby.
Zkrátka a dobře, v online i offline světě není možné oddělit formu a obsah textu, a z marketingového hlediska dokáže právě font sám o sobě zásadně zásadně ovlivnit to, jak vnímáme obsah sdělení. Je v něm důvěra a spolehlivost, nebo lehkost a nadsázka?