FontoKVÍZ
JAK POSTUPOVAT PŘI VYPLŇOVÁNÍ KVÍZU?
- Na otázky odpovídejte rychle, intuitivně.
- Zapojujte rozum co nejméně.
- Pokud byste nevybrali žádný font, zvolte „nejmenší zlo“.
Výsledek je výsledkem složitějšího algoritmu, i při různých volbách můžete dosáhnou zařazení do stejné skupiny, nemá smysl hledat v odpovědích systém.
Otázky a rozřazení do osobnostní skupiny podle FontoKvízu, jsou přístupné bez registrace.
Pro zaslání podrobného popisu osobnosti a návrhu fontů, zadejte prosím po vyplnění Váš výsledek a e-mail do formuláře, který najdete pod FontoKvízem.
Results
[redirect url='https://psychologiefontu.cz/kviz-1/' sec='1']
Výsledek B
Výsledek C
Výsledek D
#1. Co jsi měl/a na snídani?
#2. Které zvíře máš raději?
KDO JE AUTOREM FONTOKVÍZU?
Andrea Grigerová
zakladatelka Psychologie fontů
Učím lidi používat fonty tak, aby dokázali být autentičtí nejen obsahem, ale i vizuální stránkou svých textů a webů. Aby dokázali pouhým výběrem písma zabrnkat na tu pravou strunu. Prostě aby se našli a aby si je našli ti správní lidé.
- Vybírám fontyKteré zapadnou do vizuální identity klienta, podpoří hodnoty značky a osloví přesně ideálního zákazníka.
- Školím a přednášímNa konferencích, na vysokých školách, na mastermindech pro podnikatele i workshopech pro grafiky.
- Hledám souvislostiMezi typografií, grafikou, webdesignem a marketingem. Píšu o tom články.