Že nemáte nosit bílé ponožky do sandálů víte.

A ŘEKL VÁM NĚKDO, CO JE NEJVĚTŠÍ

FAUX-PAS V TEXTU

Asi sami tušíte, že napsat skvělý text ještě samo o sobě nestačí.
Nemůžete ho přece nechat „nahatý“, kdo by to pak chtěl číst? Už nejspíš dobře víte, že i vizuální stránka textu hraje velkou (a významnou) roli v tom, jestli váš text vůbec zaujme a přiláká ty správné čtenáře.

Možná, že děláte to nejlepší, co umíte, a přitom:

  • Váš text pořád působí tak trošku amatérsky.
  • Nemáte vrozený cit pro barvy, písmo a kompozici.
  • Neovládáte žádné grafické programy, ale prostě nutně potřebujete ten vzhled trošku učesat.

Naučím vás, jak pracovat s textem, aby byl oblečený přesně tak akorát a netrčela mu sláma z bot. Připravila jsem pro vás rádce a pomocníka v jednom, který vám nejenom poradí, co je vhodné a co ne, ale zároveň vám dá hromadu užitečných rad, tipů a návodů.

UČEBNICE NEVERBÁLNÍ KOMUNIKACE PRO TEXTY

AŤ TO VAŠIM TEXTŮM SEKNE

Celý e-book je zaměřený tak, abyste měli v ruce konkrétní a velmi podrobné návody, jak si poradit s vizuální úpravou textu. Jednoduše, polopatě. Nepotřebujete žádné extra grafické programy, bohatě vám stačí Word nebo PowerPoint – a ani tady nemusíte být žádní přeborníci. Ukážu vám všechno krok za krokem pomocí videí a názorných obrázků.

VÁŠ TEXT TAK BUDE NEJENOM ZAJÍMAVÝ, ALE BUDE MU TO I SLUŠET!

Jmenuji se Andrea Grigerová a už jako malá holka jsem měla ze všech obchodů nejraději papírnictví. Fascinovaly mne barvy a ještě více tuše a kaligrafická pera. Studium umění v Brně a École des Beaux-Arts ve Francii mi rozšířilo znalosti různých výtvarných technik, ale cit pro harmonii, kompozici, barvy a písmo mi nadělily už sudičky.

Nestal se ze mě umělec, ale můj dar mi umožňuje učit lidi, jak mohou pomocí barev, písma i dalších vizuálních prvků povýšit svůj text na mistrovské dílo. 


CO KONKRÉTNĚ V E-BOOKU NAJDETE?

KAPITOLA PRVNÍ

FONTY
Jak vybrat a správně používat ten pravý font a kde ho najít

KAPITOLA DRUHÁ

ZVÝRAZŇOVÁNÍ
Jak zvýraznit to podstatné, a přitom to nepřehnat

KAPITOLA 3

HARMONIE
Jak na to, aby spolu obsah a písmo perfektně ladily

KAPITOLA 4

BARVY
Jak vhodně vybrat a kombinovat barvy

KAPITOLA 5

NÁVODY
Jak na to všechno polopatě

KAPITOLA 6

TAKHLE TO DĚLÁM JÁ
Ukážu a vysvětlím vám, jak upravuji texty pro sebe a pro klienty já.

E-book je od začátku do konce napěchovaný praktickými informacemi. Přesto je napsaný tak čtivě, že jsem ho zvládla přečíst na mobilu během kojení a ještě se u toho nasmála. Myslela jsem si, že na poli typografie mě po psaní seminárek, diplomek, vědeckých prezentací i tvorbě plakátků sotva něco překvapí. Andrea mě ale vyvedla z omylu. Díky ní už vím, jak rychle najít česky „mluvící“ font. Naučila mě také efektivně zvýrazňovat v textu tak, aby moje články byly pro čtenáře na první pohled lákavé.
Anna Chmelařová

CO PŘESNĚ SE NAUČÍTE? TAK NAPŘÍKLAD:

  • Kde a jak najít a vybrat ty nejlepší fonty.
  • Jak jim fikaně dodělat háčky, pokud zrovna „neumí česky“.
  • Jak vybrat a kombinovat barvy.
  • Jak v textech efektně a efektivně zvýraznit to nejdůležitější.
  • Jak odstranit pozadí u obrázku.
  • Jak zjistit přesný kód barev z obrázku či fotky.

A spoustu dalších podobně vychytaných návodů a postupů.

CO MŮŽETE OČEKÁVAT? 

  • 6 kapitol
  • 10 praktických návodů
  • 10 videonávodů
  • 5x Před a Po – konkrétní příklady z praxe s popisem a vysvětlením

TROCHU TEORIE:

  • Informace vydestilované z tisíců hodin práce s textem.
  • Pochopíte základní principy a zásady a vyhnete se amatérským chybám.
  • Své znalosti vám předám formou jednoduchých, ale maximálně srozumitelných taháků.

HROMADU PRAXE:

  • Jak jsem udělala svůj e-book? Ukážu vám konkrétní návody a vychytávky.
  • Chcete si práci co nejvíc ulehčit? Předvedu vám, jak to dělám já.
  • Inspirujte se v sekci „Před“ a „Po“. Uvidíte, jakou proměnou může text projít.
S grafikou si hraji velmi intenzivně a vím, že šikovný člověk řeší spoustu věcí intuitivně (kombinaci barev, fontů, obsahu tak, aby to zapadlo). O to složitější je rozebrat jednotlivé kroky a popsat vše jednoduše tak, aby to pochopil úplně každý. Toto se v e-booku 100% povedlo! Svým obsahem je super pro ty, kteří začínají něco tvořit, chtějí se zdokonalit, ale obsahuje i vychytávky pro zkušené. Já osobně jsem byla nadšená z fíglu, jak ve Wordu jednoduše změníte barvu jednoho obrázku. Pro ty z vás, kteří pokukují po úžasných fontech na amerických textech a (stejně jako mně) i Vás frustruje, že nemají českou diakritiku, nabízí Andrea postup, jak si je „počeštit“. Prostě je to úžasný soupis tipů, které určitě využijete a pozvednou Vaši práci minimálně o úroveň víc!
Martina KoláčkováPersonalista a grafik, www.martinakolackova.cz

NEKUPUJTE E-BOOK V PYTLI

a mrkněte se, jak to uvnitř vypadá.


KOLIK STOJÍ?

Stačí zadat slevový kód: CHCISEUCIT


Tato cena platí pouze 1 den, do 3.9. 22:00 hod

Můj dárek k novému školnímu roku, abyste se také mohli snadno naučit něco nového a praktického. 

Pokud píšete solidní texty a je pro vás důležité, aby byly obsahově vymazlené, byla by ohromná škoda, kdybyste je pak posílali do světa nahaté a neobuté. Protože šaty dělají nejen člověka, ale i texty. Teď máte jedinečnou příležitost naučit se, jak svým textům jednoduše ušít efektní obleček tak, aby zaujaly na první pohled a čtenáři hořeli touhou si je přečíst.

CO NA E-BOOK ŘÍKAJÍ JEHO ČTENÁŘI? 

Nikdy jsem typografii nestudovala, ani snad o ní nečetla žádný článek, ale považovala jsem se za člověka, který má tyto věci v krvi. Myslím si, že při vytváření soukromého webu, firemních prezentací a dokumentů jsem se základních typografických chyb nedopouštěla, nicméně občas jsem měla pocit, že jim něco chybí. Až tento e-book mi objasnil základní souvislosti a vysvětlil pravidla, která mi unikala. Jeho přečtení mě přinutilo podívat se na web znovu a některé pasáže výrazně upravit. E-book doporučuji všem, kteří chtějí, aby jejich dokumenty vypadaly profesionálně a zaujaly. Je napsán velice čtivě, srozumitelně a se spoustou praktických příkladů, které vám úpravu textů rozhodně zjednoduší.
Andrea Škrobákováwww.jogoukezdravi.cz
Z e-booku jsem nadšená! To, o čem Andrea na jeho stránkách píše, řešíme přece běžně v každodenním životě. Chceme, aby nám to seklo, chceme, aby naše oblečení odpovídalo události, oblékáme se podle aktuální nálady. A s texty, které píšete, je to stejné. Když jim to sluší a jsou čitelné, okolí je daleko lépe vnímá. Je velká škoda nechat krásnou myšlenku zapadnout do šedi neuspořádaných řádků a písmenek. Po přečtení tohoto e-booku se vám to už nestane. Je totiž plný praktických rad a návodů, takže od teď budete mít vždy pomocníka, díky kterému vašemu textu zkrátka vyberete vždycky skvělý outfit.
Michala MěřínskáMake-up artiska a stylistka, autoka knihy Magicky ženská, www.magickyzenska.cz
Tenhle nadupaný e-book obsahuje základní návody a postupy, jak pracovat s textem tak, aby forma sdělení hezky ladila s obsahem. Teď už se vám nikdy nestane, že svůj skvěle napsaný text oháknete do nějakého nevkusného fontu, nebo to přeženete s barvami. V tomto e-booku najdete spoustu skvělých tipů, jak to zařídit, aby váš text dostal ten ideální sexy obleček. A nebojte se, že si to všechno sice načtete teoreticky, ale skutek utek. Nic takového. E-book je totiž doslova našlapaný praktickými návody, takže žádné „hm, ale já nevím, jak se to dělá“ vám opravdu nehrozí!
Lucie KoubekCopykiller, www.copykiller.cz
Už konečně vím, čeho se mám ve zkrášlování svého textu vyvarovat a jakým způsobem si vybrat správný font. A nejen to! Zároveň mne e-book nadchnul přímým nasměrováním, kde třeba sehnat neobyčejné fonty a ty, které korespondují s českým jazykem. Dokonce vím, jak si font, který ve Wordu nemám, mohu nainstalovat! Paráda. Odkazy na další tvé zajímavé články mne doslova vtáhly do tajů textu a celé TYPOGRAFIE! E-book se mi velmi dobře četl a mám za to, že se k němu nějakou dobu budu moc ráda vracet. Vše hezky pohromadě. Tak to mám ráda. Moc, moc děkuji.
Pavla Polymniawww.pavlapolymnia.cz

Ušijte svým textům nový kabát i vy! Zvládnete to sami, to už je teď jisté. Tak už se nerozmýšlejte a zkuste to. A nejlépe ještě zatepla TEĎ HNED, máte jedinečnou šanci koupit e-book o 200 Kč levněji.  

MOŽNÁ SE VÁM JEŠTĚ HONÍ HLAVOU: 

  • Hlavní je obsah, ne forma.
    Tak obsah je určitě základ. Ale přemýšlejte o tom takhle: Jak to zařídit, aby si ten váš skvělý text chtělo přečíst co nejvíc lidí? No jasně! Je třeba vhodně upoutat na první pohled. Když váš text bude jednolitý blok písmen, špatně čitelný nebo zahlcený barvami, čtenář od něj rychle uteče a ten váš unikátní obsah nejspíš nedostane žádnou šanci. A to by přece byla velká škoda.
  • Text nemá být přeplácaný, proč bych tam tahal(a) barvy a další fonty. Pak to vypadá jak od kolotočářů.
    Souhlasím s tím, že v jednoduchosti je krása. Ale vy se přece také můžete obléci jednoduše, vkusně, a přitom nesplynout s davem, že? A o to tady jde především. Aby vaše texty působily upraveně, přitažlivě, a přitom se odlišily od masy dalších textů – a že jich na internetu je! 🙂 Tenhle e-book navíc není zdaleka jenom o barvách a fontech, ale třeba i o tom, jak zvýraznit hlavní myšlenky, sladit všechny prvky do harmonie atd.
  • Já to asi nezvládnu, rozumím technice jak koza petrželi a sotva zvládám obyčejný Word.
    Tak přesně s myšlenkou na vás jsem tento e-book psala. Zvládnete, nebojte. Všechno je maximálně názorné a videonávody jsou připravené tak, že přesně do detailu sledují, kde klikám, a co to dělá. A kdybyste i tak měli s něčím problém, tak mi prostě napíšete a já vám ráda poradím.

I vaše texty si zaslouží, aby jim to seklo.
Uvidíte, jak vám prokouknou doslova pod rukama.


Dotazy, nejasnosti, zádrhele? Pište nebo volejte:
Andrea Grigerová, tel. 776 106 282, email: andrea@grigerova.cz